Norrköping!

Ill-k

:¬þ
Gick med
4 May 2008
Hoj
1996 Honda Cbr 600f
Det var nog mig , Ringensmiskaren och Aquila du såg :)

Jag är gärna på att betala för något. Förstod att nått var galet när jag inte såg hojen i garaget.

Åkte lite mysrunda med en tjej idag kolmården och bortåt. Rätt vad det är möter man 3 hojar i gött tempo. OM ja inte såg fel tror ja de var ringensmiskarn och Ingolf. Missa vem som var först. Kan detta stämma? Är inte helt lätt att försöka identifiera 3 sträck :D

LUTHOR

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2004
Hoj
KTM 1190 Adventure-14
Var uppe hos Ravi på sjukan idag.
Fullproppad med smärtstillande men vid ganska gott mod.(Ravi alltså)
Vet inte alla detaljer om skadorna men en hög med benbrott i axel revben, punkterad lunga, nyopererad rygg och arm och allmänt blåslagen:sjuk .
Av vad jag förstod när jag pratade med honom så såg det ändå ganska ljust ut vad det gäller rehabliteringen om inget konstigt händer under resans gång.
Håller tummarna hårt som fan att han ska bli helt återställd.

Tänkte kolla om det fanns nåt intresse och lägga ihop till nåt som han kan ha nytta av under sjukhusvistelsen.
Nån som har förslag på nåt????????
Vad sägs om en tjuga eller nåt per man/kvinna?
Förslag på vad man kan köpa och pengar kan ni väl fundera på till Lördag när vi träffas.

Roger
Pratade med han från försäkringsbolaget som besiktade Ravi´s hoj efter kraschen som råkar vara min granne.
Han sa att det var bara skrot, och att ramen hade gått av så hojen var i två delar.
En gammal gubbe som vad jag förstod skulle göra en u-sväng vid Rejmyre avfarten och inte såg Ravi.

Klart man bistår med någon slant.

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
Tjena hallååå!

Är det någon som skall åka idag :va Jag är sugen på lite åk och lite kaffe sen!! Pm:a mig:)

"Ringsmiskar kan du komma ner till jobbet jag vill vara med, fast jag inte känner killen" :yoparty Kan inte åka på lördag ska VÅR städa på samfälligheten!:3freak

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
Tjena hallååå!

Är det någon som skall åka idag :va Jag är sugen på lite åk och lite kaffe sen!! Pm:a mig:)

"Ringsmiskar kan du komma ner till jobbet jag vill vara med, fast jag inte känner killen" :yoparty Kan inte åka på lördag ska VÅR städa på samfälligheten!:3freak

Nu måste du snart ha slut på ursäkter..
:D

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
1. Orvars 12.00 som vanligt imorrn?

2. Nån som vet vad smc:s årliga dag på sviestad innebär? Värt att åka dit?

Jock Ewing

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2008
Hoj
-03 r1a
Hallå alla hoppas ni haft en skön dag på hojen i det underbara vädret, jag tänkte kolla om det är någon här eller någon ni känner som är intresserad av att köpa min plats till sporthojskursen på sviestad söndagen 3/5. Jag kan tyvär inte använda min plats så om någon är intresserad är det bara att pm:a mig. /Jocke

Yrla

Ms T
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
1 st Street Triple R och 2 st ½ CBR 600 RR
Tack alla för en trevlig helg med en massa hojåka!

Igår var vi 16 st men en vände så var vi bara 15, men sen var alla med ända till Oscarshäll efter turen. Dryga tjugo mil i de sörmlänska skogarna blev det väl ungefär?

Idag var det bara 6 st tappra men en vände efter matpausen i Björnlunda (hette det så?) så var vi bara 5. Tyvärr kom det lite regn på slutet, så nu måste hojen definitivt tvättas!

En hel del film kommer väl oxå så småningom?

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Ja, tack alla för en skön tur. Lite väl mkt flygrakor för mig, men nån måste ju va sist också och snart vaknar monstret från bergen också och då kan jag ju få tillbaka lite i kurvorna iaf :D

Var ut och övningskörde med fröken i söndags istället. Första "rediga" gången sen hon gick i backen. Gick KANON! :tummenupp Grymt skönt att det släppte lite där, nu är det bara att köra köra köra så finns en bokstav till på familjekörkortet :)!

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
äre det några som ska köra på mantorp park 3 och/eller 4:e maj?

3:e äre massa skoj som händer där, efterdyningarna efter STCC/Pro Superbike räjset på lördan och bankörning på eftermiddan, 4:e äre körning med actionpics.
skulle va kul om lite lokalt folk va där o körde lite :):banana

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter

3:e äre massa skoj som händer där, efterdyningarna efter STCC/Pro Superbike räjset på lördan och bankörning på eftermiddan, 4:e äre körning med actionpics.

Jag skall dit den 4:e och lufta triplen. Nån måste vara långsammast med... :)

Det är minst två till från norrköpingsgänget som skall dit ( FZ1 och FRiLLA )

// mvh Johan

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*

Den 4:e ska jag vingla dit. Det ligger ju precis bakom husknuten så allt annat vore oförsvrbart. :)

Nobben

Bayrische Flugzeugwerke
Gick med
8 Mar 2008
Hoj
09 HP2-sport

Tja! jag ska dit den 3 maj se lite hur Hp2 an känns på bana

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Tja! jag ska dit den 3 maj se lite hur Hp2 an känns på bana

Hur dags börjar efterspelet på söndagen?

Hur ser det ut med åkningsplanerandet i helgen? Det är ju ledigt lite mer än normalt men samtidigt STCC i Mantorp. Och sen kan det ju bli lite manfall när alla ska ut och demonstrera. ;)

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Nån som kommer vara i Lkpg på torsdag och ska upp till norpan innan lö?

Har beställt lite grejer till hondan och KANSKE hinner de komma till på tors, men eftersom fre är röd så måste de hämtas då och jag har egentligen inte alls vägarna förbi!

Nope, men Sviestad 3 maj..

Bara jag som ska dit eller?

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...