Mattsson88 skrev:Nej nu var du taskig!
Hoppas det går så bra som möjligt bara.
Men det var ju faktist dumt att åka me körförbud och oförsäkrat men men.
Det är svårt att hålla sig när hojen bara står där och vill iväg
Jag är taskig men rättvis
Mattsson88 skrev:Nej nu var du taskig!
Hoppas det går så bra som möjligt bara.
Men det var ju faktist dumt att åka me körförbud och oförsäkrat men men.
Det är svårt att hålla sig när hojen bara står där och vill iväg
NSR_MAN skrev:.....sen ska jag vrida tillbacka gaffeln bilder kommer på skadorna
men det finns fortfarande hopp om att jag får ha kvar hojen
Anton_Ljunghusen skrev:Hoppas han åker dit så hårt som möjligt menar du väl?
NSR_MAN skrev:jo jag vet men min hoj hade kör förbud å så va den inte försäkrad
så det kan bli dyrt
granath_ skrev:....den använder jag som cross på grusvägar & i skogen...
AndersJohansson skrev:Vem vet vilken (tomte) som kan vara ute i skogen och vimla på
Helt plötsligt en hundägare på promenad på den där avlägsna grusvägen eller en bärplockare i skogen.
NSR_MAN skrev:Fan jag vet att.. :kocko
philsson skrev:var det inte din polares styre som du hade lånat du pajade?.
hehe.. aja.. det låter ju bra. Föresten hur går det med kortet?.NSR_MAN skrev:haha jo men det va lungt annars kan han få en peng om han börjar må dåligt
philsson skrev:hehe.. aja.. det låter ju bra. Föresten hur går det med kortet?.
men vad händer om du tar det och sen så beslutar han nåt dumt. Kan du bli av med kortet då?. lite OT.. sorry grabbar.NSR_MAN skrev:ja jag ska nog ta det men åklagarn säger sitt om 16 veckor
men snuten sa att allt e som vanligt tills dess så funderar på att ta det innan åklagarn e klar
philsson skrev:men vad händer om du tar det och sen så beslutar han nåt dumt. Kan du bli av med kortet då?. lite OT.. sorry grabbar.
och om man känner till det svenska rättsväsendet rätt så skiter det sig. Du tar kortet nu och blir inte av med det fören om 1 år. .. eller aldrig. lönt?. JA. ta nu!. sommaren är kort.. och fortsätt på fighterbygget..NSR_MAN skrev:jag vet inte men det verkar lite dumt om dom tar det då men dom sa att det kanske inte blir något alls för dom hade så mycke att göra som var viktigare än mitt fall (rån,mord,våldtäkt) å sån massa skit det va därför det skulle ta så lång tid innan jag fick besked
philsson skrev:och om man känner till det svenska rättsväsendet rätt så skiter det sig. Du tar kortet nu och blir inte av med det fören om 1 år. .. eller aldrig. lönt?. JA. ta nu!. sommaren är kort.. och fortsätt på fighterbygget..
en fet ska du ha.. Men!. som man brukar säga. Man lär sålänge man lever så nu gör du inte om det. (förhoppningsvis). Ut och knäpp lite bilder nu och boka uppkörning. Nu!!.. ut med dig på vägarna.NSR_MAN skrev:hahah YEEES fan va snabba dom va
fick besked nu dom väcker inget åtal
så det blir inget av det dom hade typ inte tillräkligt me bevis lr något
fast det va fortfarande idiotiskt av mig
philsson skrev:en fet ska du ha.. Men!. som man brukar säga. Man lär sålänge man lever så nu gör du inte om det. (förhoppningsvis). Ut och knäpp lite bilder nu och boka uppkörning. Nu!!.. ut med dig på vägarna.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|