NSR_MAN skrev:tästade me orginal lampan på vet inte om jag ska tycka om de e snyggt eller fult
I know who you are.NSR_MAN skrev:hehe kanske det vadårå??
hehe e du helt säkerKalleNorton skrev:I know who you are.
Jepp, det är jag.NSR_MAN skrev:hehe e du helt säker
tror jag har sett dig några gånger du kör en dt125 me typ rött skinställ va?? eller
den går ganska bra nu med fixad avgasport.kul grej att köra.vart väldigt skön streetfighter.och ang bakhjlu så e det inte bara upp o sen ner direkt.han kan bättre än många andra.NSR_MAN skrev:har fiksat avgasporten nu de va en säkring som va paj ändrade planer ska köpa lys-dioder å bygga något eget kul (mycket billigare oxå) hehe
AndersJohansson skrev:Ja hur gick allt nu då?
NSR_MAN skrev:Nu har jag börjat igen (fortsatt ombyggnad till sf)... la av med NSRen föratt bygga på min lilla hoj men nu ska jag fan i mej få NSRen minst lika tuff de jag har gjort igår va att bygga en ny (kortare) länkarm till stötdämparn... så nu är den högre bak jag har inte mätt ännu men de är högre än orginal iallafall sen har jag slipat bort den mesta rosten från avgas röret.. jag har även sprayat skivbroms fästet och styrkronan i en typ ljus blå färg (mer bilder kommer)
självklart, hur gåre me CBn?tvålen skrev:Fett mannen! Vill se film från dig i sommar!
NSR_MAN skrev:självklart, hur gåre me CBn?
ajdå...hittar du inga eller? kan du inte bara skruva på bränsle å luftblandings skruven?tvålen skrev:Det går inget alls faktiskt. Jag behöver nya munstycken så att den går bra.
Sen har jag köpt en längre kedja så jag kan klämma på ett 49 drev
NSR_MAN skrev:ajdå...hittar du inga eller? kan du inte bara skruva på bränsle å luftblandings skruven?
hehe okey men beställ dom så du har när snön försvinnertvålen skrev:Jag har inte orkat beställa Man kan endå inte åka nu. Munstyckena är alldeles för stora för att kunna mixtra där.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|