jo men han undrade var jag hittade den höjningen å baklampen som jag tänkte köpa förutt!ante skrev:Hade du inte byggt höjningen själv?
jo men han undrade var jag hittade den höjningen å baklampen som jag tänkte köpa förutt!ante skrev:Hade du inte byggt höjningen själv?
bra att du på minde mig tejpar nog över med såndära bruntejp eller silvertejp eller maskerings tejp de lär ju inte smältatvålen skrev:Aaayes, kul att det finns glasfiberbyggtrådar förutom min i 125-delen
Tänkte bara fråga hur du ska göra för att skydda frigoliten, den smälter av polyestern om du inte visste det.
tvålen skrev:Aaayes, kul att det finns glasfiberbyggtrådar förutom min i 125-delen
Tänkte bara fråga hur du ska göra för att skydda frigoliten, den smälter av polyestern om du inte visste det.
NSR_MAN skrev:bra att du på minde mig tejpar nog över med såndära bruntejp eller silvertejp de lär ju inte smälta
NSR_MAN skrev:bra att du på minde mig tejpar nog över med såndära bruntejp eller silvertejp eller maskerings tejp de lär ju inte smälta
jag har plastat den nu men jag har ingen kamera för tillfället så jag har inte kunnat ta några bilder, men så fort jag har fått tag i en kamera så kommer de bilderMr.PB skrev:mm fin bakdel nu fattar jag vad du snacka om förrut
De blir nog snyggt!
japp, inga som helst problemtvålen skrev:Så plastfolien stod emot polyestern bra?
man kör ju me maskin de är inte jobbigt alls sen på fredag så får jag tillgång till en maous(stavas) den är ass braprulle skrev:Grattis till mycket slipjobb. Men det kan bli snyggt.
den ramlar sönder skit lätt som man skrapar lite, så jag tar väll en stålborste eller nåt liknandeRikard af Halms skrev:Ser bra ut! men hur ska du få ut frigoliten?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|