jag vill inte ha bort all frigolit, för jag ha vill ha lite som bärande (ska kunna skutsa på den oxå)tvålen skrev:Palla skrapa bort...
Ta lite förtunning(thinner) så smälter frigoliten bort.
jag ska kapa som du har gjort, du vet under. Fast inte hela vägen upp bygger väll ett skyst undertray sen me orginal lampan inbyggdRikard af Halms skrev:Jaha okej nee jag tänkte bara eftersom det ser ut som den är helt sluten, alltså omringad av glasfiber på bilderna. Ska du kapa den på nåt ställe eller?
ska du göra en nyRikard af Halms skrev:Okaj, låter kanon! Själv är jag faktiskt i full gång med att göra en gjutform för den nya cutsen...
NSR_MAN skrev:ska du göra en ny
asså .... de lär ju bli slätt å fint iallafallRikard af Halms skrev:Ja, jag ska testa att gjuta en ny i form iaf... Blir ju nästan inget slip- och spackeljobb när man gör en form... Men jag tar den som blir bäst i slutändan.
NSR_MAN skrev:jag vill inte ha bort all frigolit, för jag ha vill ha lite som bärande (ska kunna skutsa på den oxå)
NSR_MAN skrev:Fick hem nya gaffelben idag de finns lite repor, men jag ska sipa bort dem å troligtvis lacka om dem fick dem för ca 800 spän
NSR_MAN skrev:Var i verkstan och bytte gaffel, sen tästa jag hur bakdelen satt. Just nu funderar jag på hur jag ska få den lite högre bak. Utan att behöva göra allt förstora ingrepp på ramen
har redan höjt den måste hitta en annan lösning föratt få upp röven, tror jag har en teori som kan funkaRyXze skrev:Väldigt snyggt med den bakdelen .. En höjning också så kommer den bli snyggare än snyggast.
NSR_MAN skrev:har redan höjt den måste hitta en annan lösning föratt få upp röven, tror jag har en teori som kan funka
prulle skrev:Förfan inte högre!!! ser ju ut som en kåt katt hona då ju! Skit snyggt nu! Kanske skulle vart lite spetsigare men 20000 gånger snyggare än orginal.
nej jag tänkte på att jag ska stätta nånting under kåpan (där fram sadeln är) så man kommer högre upp, de finns en linje där orginal sadeln har gått. Ska försöka få den ditprulle skrev:Förfan inte högre!!! ser ju ut som en kåt katt hona då ju! Skit snyggt nu! Kanske skulle vart lite spetsigare men 20000 gånger snyggare än orginal.
Som de flesta andra säger. Absolut inte högre! Sitter skitbra där den sitter, mycket snyggt.NSR_MAN skrev:nej jag tänkte på att jag ska stätta nånting under kåpan (där fram sadeln är) så man kommer högre upp, de finns en linje där orginal sadeln har gått. Ska försöka få den dit
Lundgren skrev:Som de flesta andra säger. Absolut inte högre! Sitter skitbra där den sitter, mycket snyggt.
jo fast man sitter så jävla lågt ska höja främre sadeln lite som sagtLundgren skrev:Som de flesta andra säger. Absolut inte högre! Sitter skitbra där den sitter, mycket snyggt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|