Raleez
sommar, I like!
Hallao ja
Har lite frågor o funderingar kring nsr. Jag har hört talas om att alla nsr-hojar från tyskland endast är strypta med cdi-boxen. Byta ut denna (som enligt källa kostar 2000:- på Honda) och den blir avstrypt=går som tusan. Så inget byte av insug, avgassystem m.m. behövs alltså.
Någon som vet, stämmer det?
Jag har oxo hört att den bara ger 23 hk. Om man vill ha fler (29 hk, som jag läst att den ska ge) utan att byta ngt annat måste man tydligen få tag på en som e gjort i italien (eller börja fiffla med cyl, förg, avgas m.m.).
Stämmer det även att alla nsr-hojar årsmod 97-98 är importerade från tyskland, de flesta av privatpersoner?
Jag ska nämligen köpa en nsr nu i höst (när tillfälle ges) och är lite skeptisk till importerade hojar. Och eftersom jag vill ha en -97-98 kanske det inte finns något annat alternativ än att köpa en importerad...
Har lite frågor o funderingar kring nsr. Jag har hört talas om att alla nsr-hojar från tyskland endast är strypta med cdi-boxen. Byta ut denna (som enligt källa kostar 2000:- på Honda) och den blir avstrypt=går som tusan. Så inget byte av insug, avgassystem m.m. behövs alltså.
Någon som vet, stämmer det?
Jag har oxo hört att den bara ger 23 hk. Om man vill ha fler (29 hk, som jag läst att den ska ge) utan att byta ngt annat måste man tydligen få tag på en som e gjort i italien (eller börja fiffla med cyl, förg, avgas m.m.).
Stämmer det även att alla nsr-hojar årsmod 97-98 är importerade från tyskland, de flesta av privatpersoner?
Jag ska nämligen köpa en nsr nu i höst (när tillfälle ges) och är lite skeptisk till importerade hojar. Och eftersom jag vill ha en -97-98 kanske det inte finns något annat alternativ än att köpa en importerad...