Nu är den klar och tillsalu;((

Ducati for life

Guest
håkan skrev:
2394671 undra vart fästena för skidorna är?

...hahaha... ja det hade varit något det... *those where the days*...

Sen vill jag också kommentera ALLA som skriver att den är så jävla ful hit och det är fel på bygget dit. Knip igen, håll käften, vad tillför ni överhuvudtaget för bra till tråden mer än en massa neggigt struntprat. Fan grabben har lagt ner timmar på att skapa något unikt, utöver det vanliga och har lyckats bra. Och nääää - alla kan inte tycka den detaljen är snygg hit o dit... who gives a flying fuck!? Helheten är ball - basta.

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Ducati for life skrev:
2394703 ...hahaha... ja det hade varit något det... *those where the days*...

Sen vill jag också kommentera ALLA som skriver att den är så jävla ful hit och det är fel på bygget dit. Knip igen, håll käften, vad tillför ni överhuvudtaget för bra till tråden mer än en massa neggigt struntprat. Fan grabben har lagt ner timmar på att skapa något unikt, utöver det vanliga och har lyckats bra. Och nääää - alla kan inte tycka den detaljen är snygg hit o dit... who gives a flying fuck!? Helheten är ball - basta.
Ojdå, sen när blev det ett ryggdunkarforum? Folk ska få skriva vad dom tycker!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Ducati for life skrev:
2394703

Ja jag håller med dig. Tycker inte det är så vidare meningsfullt att skriva att ngt ngn byggt i sin helhet "är fult". Jag skriver om jag tycker att jag har ngt positivt att säga, vill man framföra ngt negativt kring någon detalj så ska man isf specificera varför man tycker att den detaljen bör bättras eller göras annorlunda.
Det är inte ryggdunkeri att tänka så. Det är bara att uppträda belevat.

Tycker jag.
J

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
Ok, lägstanivån är uppnådd och tråden har bytt ämne.
Dags för Swedie att stänga tråden?

Ankan_84

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
Har hittat den Retta:)
Jörgen Karlsson skrev:
2394721 Ja jag håller med dig. Tycker inte det är så vidare meningsfullt att skriva att ngt ngn byggt i sin helhet "är fult". Jag skriver om jag tycker att jag har ngt positivt att säga, vill man framföra ngt negativt kring någon detalj så ska man isf specificera varför man tycker att den detaljen bör bättras eller göras annorlunda.
Det är inte ryggdunkeri att tänka så. Det är bara att uppträda belevat.

Tycker jag.
J

:tummenupp :tummenupp WORD!!!

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Demp@ skrev:
2389217 altså denna tråden handlar inte om era jävla MÖP möten ni har. fyll en egen tråd med skit om era duktiga bravader, jag har varit på 4 missioner hur många har du. haha jag var på mer än dig jag e bäst. ffs kan någon tråd överhuvudtaget stanna inom topic nån gång? det finns väl en associations(stava?)-tråd redan, behöver inte berätta hur många gånger du har pissat bara för att du ser en toalett.......
Hahaha... Mmmm, har oxå lite svårt för MÖP:ar...
Ball hoj, men skulle nog kännas lite pinsamt o glida omkring på den...
Man vill ju inte förknippas med att vara strids-pitt...

och mike, behåll hojjen den e ju sååå satans snygg.
lätt den snyggaste r1:an. me like muchos

ps. jag drog dig nästan igår med corren ju:tungan när du körde ut med
4hjulsspin ur rondellen.... hehe
Hahaha... Mmmm, har oxå lite svårt för MÖP:ar...
Ball hoj, men skulle nog kännas lite pinsamt o glida omkring på den...
Man vill ju inte förknippas med att vara strids-pitt...

SWE 1

Medlem
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Husqvarna Vitpilen 701
Ja den var/är riktigt grym!!! :Bugar Definitivt en av de hårdaste rettorna jag sett. Avundsjuk på att det inte var jag som kom på den idén! Fast jag vet inte om jag skulle vilja ha en sådan utan att vara "äkta" stridspilot...

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Satt och funderade här om dagen om det var ngn på SH som ägde denna hoj. Jag gillar den starkt :tummenupp

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin