håkan
Brumm brumm
wiper6 skrev:2381471Tänk om man hade haft den när man var mc ordonnans i lumpen...
Sjukt frän kan bara säga grattis till den som köper den...
undra vart fästena för skidorna är?
wiper6 skrev:2381471Tänk om man hade haft den när man var mc ordonnans i lumpen...
Sjukt frän kan bara säga grattis till den som köper den...
håkan skrev:2394671undra vart fästena för skidorna är?
Ojdå, sen när blev det ett ryggdunkarforum? Folk ska få skriva vad dom tycker!Ducati for life skrev:2394703...hahaha... ja det hade varit något det... *those where the days*...
Sen vill jag också kommentera ALLA som skriver att den är så jävla ful hit och det är fel på bygget dit. Knip igen, håll käften, vad tillför ni överhuvudtaget för bra till tråden mer än en massa neggigt struntprat. Fan grabben har lagt ner timmar på att skapa något unikt, utöver det vanliga och har lyckats bra. Och nääää - alla kan inte tycka den detaljen är snygg hit o dit... who gives a flying fuck!? Helheten är ball - basta.
Ducati for life skrev:2394703
Sen vill jag också kommentera ALLA som skriver att den är så jävla ful hit och det är fel på bygget dit. Knip igen, håll käften, vad tillför ni överhuvudtaget för bra till tråden mer än en massa neggigt struntprat. Fan grabben har lagt ner timmar på att skapa något unikt, utöver det vanliga och har lyckats bra. Och nääää - alla kan inte tycka den detaljen är snygg hit o dit... who gives a flying fuck!? Helheten är ball - basta.
Jörgen Karlsson skrev:2394721Ja jag håller med dig. Tycker inte det är så vidare meningsfullt att skriva att ngt ngn byggt i sin helhet "är fult". Jag skriver om jag tycker att jag har ngt positivt att säga, vill man framföra ngt negativt kring någon detalj så ska man isf specificera varför man tycker att den detaljen bör bättras eller göras annorlunda.
Det är inte ryggdunkeri att tänka så. Det är bara att uppträda belevat.
Tycker jag.
J
Hahaha... Mmmm, har oxå lite svårt för MÖP:ar...Demp@ skrev:2389217altså denna tråden handlar inte om era jävla MÖP möten ni har. fyll en egen tråd med skit om era duktiga bravader, jag har varit på 4 missioner hur många har du. haha jag var på mer än dig jag e bäst. ffs kan någon tråd överhuvudtaget stanna inom topic nån gång? det finns väl en associations(stava?)-tråd redan, behöver inte berätta hur många gånger du har pissat bara för att du ser en toalett.......
Hahaha... Mmmm, har oxå lite svårt för MÖP:ar...
Ball hoj, men skulle nog kännas lite pinsamt o glida omkring på den...
Man vill ju inte förknippas med att vara strids-pitt...
och mike, behåll hojjen den e ju sååå satans snygg.
lätt den snyggaste r1:an. me like muchos
ps. jag drog dig nästan igår med corren ju när du körde ut med
4hjulsspin ur rondellen.... hehe
SKV skrev:2385132MÖP = Militärt Överintreserad Person Man blir sån efter 4a FN-missioner!!!!
Nix, de e nått helt annatJoe Schmoe skrev:2394933Aha... trodde att en sån person kallades MUPP...
intake !!! sätt instruktionsmeny på den me !!!!cleaner skrev:2385564Förlåt men det står inte BMW på nån av dekalerna, eller har jag missat nåt?
håller med! sälj till dem2hjul skrev:2381300Fan va cool mycket fin.snygg, sälj den till försvaret vet ja.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|