Som ni säkert minns så har detta med irriterande annonser dykt upp tidigare.
Då styrde moderatorer och Gerry(?) upp detta precis som jag tror att de gör denna gång också. ?
Medan de jobbar på så kan vi skvätta runt i vattenglaset. Det är ju peppande för dom.
Jo jag blev också irriterad. Men när jag såg era reaktioner så gick det över.
Nu åker jag till Rosenhill och bojkottar deras blaskiga dyr-kaffe. Ha!
Ja, vill man ha ett forum som inte är modellspecifikt och mer än 10 nya trådar från 2023 verkar det vara sporthoj eller flashback som gäller.Sporthoj är väl enda mc-forumet vid liv?
När de sista dinosaurierna (jag tillhör dem) dör så kommer även Sporthoj att dö.
Jag använder mobilen och ser INGA annonser överhuvudtaget. Google har jag slutat använda för länge sedan det p g a att de censurerar ALLT som inte överensstämmer med deras åsikter o s v...Reklam som jag är tvungen att klicka bort för att kunna använda sidan... Nej, tack
Reklam som döljer en stor del av sidan och animeras fram över innehållet.... Nej, tack.
Båda dessa varianter är klart störningsmoment som är ganska väsentliga i den annars positiva upplevelsen jag har över SH.
Sådana annonstyper gör att jag tappar intresse över sidor ganska fort.
Reklam på sidan bredvid texten...Inga problem med det. Önskemål dock att inte repetera samma annons 5 gången ovanför varandra. Jag kommer inte interagera/klicka/köpa saken mera för att man visar annonsen så.
View attachment 483716
Reklam mellan inlägg.... Helst inte, men skall det finnas så så till att dessa inte ser ut som inlägg eller går att blanda samman med inlägg. Lägg en ram runt och markera "annons".
Skulle inte förvåna mig om de får mer betalt varje gång man klickar på annonsen även om det bara för att ta bort annonsen för det är styrkt att du sett annonsen..Reklam som jag är tvungen att klicka bort för att kunna använda sidan... Nej, tack
Reklam som döljer en stor del av sidan och animeras fram över innehållet.... Nej, tack.
Båda dessa varianter är klart störningsmoment som är ganska väsentliga i den annars positiva upplevelsen jag har över SH.
Sådana annonstyper gör att jag tappar intresse över sidor ganska fort.
Reklam på sidan bredvid texten...Inga problem med det. Önskemål dock att inte repetera samma annons 5 gången ovanför varandra. Jag kommer inte interagera/klicka/köpa saken mera för att man visar annonsen så.
View attachment 483716
Reklam mellan inlägg.... Helst inte, men skall det finnas så så till att dessa inte ser ut som inlägg eller går att blanda samman med inlägg. Lägg en ram runt och markera "annons".
Har dom mao öppnat för sommaren?Bulten Burgers
bultenburgers.se
Stannade där för någon dag sen å käkade hamburgare.... Jävligt gott... Rekommenderar....
Har ni vägarna förbi å små sugna på hamburgare, så stanna..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|