Var har jag skrivit det? Problemet är att jag inte har råd att ha 2 hojar och ERF-hojen kvalar inte in i reglementet för NSB.
Fick samma brev jag med... men du får väl prova att betala in det första inbetalningskortet... hehe
Samma här. Men det är ju bara att gasa mer och bromsa mindre som nån sade till mig, så det borde ju vara lätt att köra i Superbike dåFick samma brev jag med... men du får väl prova att betala in det första inbetalningskortet... hehe
Med posten idag följde en sorglig nyhet. Svemo tycker att Humlan flög för snabbt säsongen 2006 och skickar ut en a-licens inför 2007
ja dehar ju film bevis på dig ju
så det är kört för din del alldrig mera B
http://www.youtube.com/watch?v=Z5IsPovyhZM
ERF-hojen kvalar inte in i reglementet för NSB.
Varför?
Varför?
Problemet är inte bara att det går mycket snabbare i NSB jämfört med R-1000, det kostar ju oxå rätt mycket mer att köra i NSB.I alla andra sporter så är det en bedrift och ett stort plus att avancera och komma vidare me så icke här i Rookieträsket?
Varför?
Visst kostnaderna blir ju inte lägre iom att man kör i elitserien det fstår jag men fasen, smakar inte A-licensen gott ändå? Det är ju inte många som kan få den liksom.
Skulle jag nånsin bli uppklassad ( samma dag som månen faller ner) så skulle nog jag känna att jag gjort nåt bra iaf.
Trist att humlan inte "kvalar" in i NSB mm.
Jag var för långsam med att betala den
Vad är det som är så mycket dyrare i NSB kontra Rookie1000?2712467Problemet är inte bara att det går mycket snabbare i NSB jämfört med R-1000, det kostar ju oxå rätt mycket mer att köra i NSB.
Många stupar på att dom inte får ihop tillräckligt med pengar, bra sponsorer får man när man visat vad man kan, det blir lite moment 22...
Skönt att slippa sådana i-lands problem, jag kommer aldrig att lämna B-träsket.
Vad är det som är så mycket dyrare i NSB kontra Rookie1000?
De flesta som komemr köra Superbike Challenge har säkert större budget än de som kör Rookie1000 men det är nog inte där skon klämmer i det här fallet.2712527Det krävs en större satsning om man vill köra alla varv, dvs det kostar mer!
Problemet är inte bara att det går mycket snabbare i NSB jämfört med R-1000, det kostar ju oxå rätt mycket mer att köra i NSB.
Många stupar på att dom inte får ihop tillräckligt med pengar, bra sponsorer får man när man visat vad man kan, det blir lite moment 22...
Skönt att slippa sådana i-lands problem, jag kommer aldrig att lämna B-träsket.
Hur skulle R-1000 serien se ut om ingen klassades upp, det är tufft redan som det är nu att komma in som nybörjare.Hmmm...? Då undrar man ju hur många duktiga förare Svemo "dödat" iom att dom klassat upp dom, men som sen inte har råd att köra mer pga större omkostnader. Borde ju finnas några überförare som fått sin karriär dumpad av Svemo isf. Fast klassas man inte upp till A-förare så harvar man vidare som B-förare vilket på sätt och vis åxå borde "hålla ner" en duktig räser snubbe/brutta eller?
Aja, ett fett grattis till "Humlan" är på sin plats oavsett tycker jag.
De flesta som komemr köra Superbike Challenge har säkert större budget än de som kör Rookie1000 men det är nog inte där skon klämmer i det här fallet.
Hur skulle R-1000 serien se ut om ingen klassades upp, det är tufft redan som det är nu att komma in som nybörjare.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |