Var har jag skrivit det? Problemet är att jag inte har råd att ha 2 hojar och ERF-hojen kvalar inte in i reglementet för NSB.
Fick samma brev jag med... men du får väl prova att betala in det första inbetalningskortet... hehe
Samma här. Men det är ju bara att gasa mer och bromsa mindre som nån sade till mig, så det borde ju vara lätt att köra i Superbike dåFick samma brev jag med... men du får väl prova att betala in det första inbetalningskortet... hehe
Med posten idag följde en sorglig nyhet. Svemo tycker att Humlan flög för snabbt säsongen 2006 och skickar ut en a-licens inför 2007
ja dehar ju film bevis på dig ju
så det är kört för din del alldrig mera B
http://www.youtube.com/watch?v=Z5IsPovyhZM
ERF-hojen kvalar inte in i reglementet för NSB.
Varför?
Varför?
Problemet är inte bara att det går mycket snabbare i NSB jämfört med R-1000, det kostar ju oxå rätt mycket mer att köra i NSB.I alla andra sporter så är det en bedrift och ett stort plus att avancera och komma vidare me så icke här i Rookieträsket?
Varför?
Visst kostnaderna blir ju inte lägre iom att man kör i elitserien det fstår jag men fasen, smakar inte A-licensen gott ändå? Det är ju inte många som kan få den liksom.
Skulle jag nånsin bli uppklassad ( samma dag som månen faller ner) så skulle nog jag känna att jag gjort nåt bra iaf.
Trist att humlan inte "kvalar" in i NSB mm.
Jag var för långsam med att betala den
Vad är det som är så mycket dyrare i NSB kontra Rookie1000?2712467Problemet är inte bara att det går mycket snabbare i NSB jämfört med R-1000, det kostar ju oxå rätt mycket mer att köra i NSB.
Många stupar på att dom inte får ihop tillräckligt med pengar, bra sponsorer får man när man visat vad man kan, det blir lite moment 22...
Skönt att slippa sådana i-lands problem, jag kommer aldrig att lämna B-träsket.
Vad är det som är så mycket dyrare i NSB kontra Rookie1000?
De flesta som komemr köra Superbike Challenge har säkert större budget än de som kör Rookie1000 men det är nog inte där skon klämmer i det här fallet.2712527Det krävs en större satsning om man vill köra alla varv, dvs det kostar mer!
Problemet är inte bara att det går mycket snabbare i NSB jämfört med R-1000, det kostar ju oxå rätt mycket mer att köra i NSB.
Många stupar på att dom inte får ihop tillräckligt med pengar, bra sponsorer får man när man visat vad man kan, det blir lite moment 22...
Skönt att slippa sådana i-lands problem, jag kommer aldrig att lämna B-träsket.
Hur skulle R-1000 serien se ut om ingen klassades upp, det är tufft redan som det är nu att komma in som nybörjare.Hmmm...? Då undrar man ju hur många duktiga förare Svemo "dödat" iom att dom klassat upp dom, men som sen inte har råd att köra mer pga större omkostnader. Borde ju finnas några überförare som fått sin karriär dumpad av Svemo isf. Fast klassas man inte upp till A-förare så harvar man vidare som B-förare vilket på sätt och vis åxå borde "hålla ner" en duktig räser snubbe/brutta eller?
Aja, ett fett grattis till "Humlan" är på sin plats oavsett tycker jag.
De flesta som komemr köra Superbike Challenge har säkert större budget än de som kör Rookie1000 men det är nog inte där skon klämmer i det här fallet.
Hur skulle R-1000 serien se ut om ingen klassades upp, det är tufft redan som det är nu att komma in som nybörjare.
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |