Nu är jag här

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
Mm, riktigt läskigt, nästan skrämmande. Men nu jobbar du ju inte i Malmö. Lite väl långt till GBG. Skulle vi gå på date i våra snygga vita sjukhuskläder? :p

Haha, det skulle vara lite Scrubs-varning på det men jag är inte den som e den! Men jag har tyvärr inte dom snygga vita, jag har dom blå pyjamasbyxorna på mig med machande blå tunika! Det drälls för mycket blod omkring mig för att få ha dom vita :näsblod

Lång till Gbg? Kan ju inte ta mer än 2,5 h på din raketmotorcykel! :banana

-mini-

Inte som alla andra
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Numera hojlös
Haha, det skulle vara lite Scrubs-varning på det men jag är inte den som e den! Men jag har tyvärr inte dom snygga vita, jag har dom blå pyjamasbyxorna på mig med machande blå tunika! Det drälls för mycket blod omkring mig för att få ha dom vita :näsblod

Lång till Gbg? Kan ju inte ta mer än 2,5 h på din raketmotorcykel! :banana

Dem blåa är ju mycket snyggare än de vita kläderna. Vad är du för syrra?

DerClown

Ny medlem
Gick med
23 Feb 2008
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Välkommen till SH!

Ifall du hittar dig till Finland så vad sägs om :filmkväll?:)

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
Dem blåa är ju mycket snyggare än de vita kläderna. Vad är du för syrra?

Nja jag vet inte det... muddarna längst ner på brallorna var det inte Fab 5 som designade direkt och eftersom vissa plagg passerat tvättet 300 ggr mer än andra blir det alltid tvåfärgat! Men allt klär en skönhet så dem klagar ju inte iaf :)

Jag är den snälla sorten! För att vara mer exakt är jag den snälla sorten som jobbar på akuten för tillfället!

-mini-

Inte som alla andra
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Numera hojlös
Snälla systrar tycker jag om :) Speciellt om det är en skönhet också. Tyvärr finns inga sånna på mitt jobb (skönheter).
Se, du skulle börjat jobba i Malmö. Då hade vi varit grannar då akuten och röntgenakuten ligger precis bredvid varandra.

Jag tycker i alla fall den blå färgen är bättre än de vita säckarna som jag tvingas bära :p

Nja jag vet inte det... muddarna längst ner på brallorna var det inte Fab 5 som designade direkt och eftersom vissa plagg passerat tvättet 300 ggr mer än andra blir det alltid tvåfärgat! Men allt klär en skönhet så dem klagar ju inte iaf :)

Jag är den snälla sorten! För att vara mer exakt är jag den snälla sorten som jobbar på akuten för tillfället!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...