Nu är jag här

Blizzy

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2008
Hoj
2003, Honda, CBR 954RR Fireblade
Yayyy, själv har man skaffat sig en dejt på sjukhuset! :banana

Ne men fan se till att ringa varje dag och kolla återbesök, och på fler än ett ställe, lovar att du har en uppskrivning inom en vecka om du ligger i. :tummenupp

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Det där lät mycket bättre. Men jag blev ju inte medlem bara för att få någon dejt...

det fattar väl jag också, men om någon e nällad på att få träffa dig, så finns det ju bättre sätt att göra det än att fråga om man skall :borra :ligga .. eller hur ?

jag skäms ibland hur folk beter sig på forumet när en ny tjej reggar sig.

-mini-

Inte som alla andra
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Numera hojlös
det fattar väl jag också, men om någon e nällad på att få träffa dig, så finns det ju bättre sätt att göra det än att fråga om man skall :borra :ligga .. eller hur ?

jag skäms ibland hur folk beter sig på forumet när en ny tjej reggar sig.

Jag håller fullständigt med dig. Men jag har ju fått väldigt välkomnande inlägg också...
Sen får man ta allt med en nypa salt. Jag har mest killkompisar så jag är van vid sånt här beteende, även om det inte alltid är lika kul.

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Jag håller fullständigt med dig. Men jag har ju fått väldigt välkomnande inlägg också...
Sen får man ta allt med en nypa salt. Jag har mest killkompisar så jag är van vid sånt här beteende, även om det inte alltid är lika kul.

Jag hoppas att du lyckas ta det hela på rätt sätt iaf. Vill inte att du skall tappa fokus.
Hoppas du får kortet snart. Kom ihåg att säsongen är lång här nere. :tummenupp

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
men gosse lille... kan du inte ragga ? skicka ditt nummer i ett pm & erbjud en runda på hojen, med en glass på något naturskönt ställe.. kanske en fika på något liknande ställe

glass i mölle
fika på kafé utsikten i båstad
fika hos lotta på åsen

// Henke

tack du är min gud!

Det där lät mycket bättre. Men jag blev ju inte medlem bara för att få någon dejt...

klart man inte blir...men iaf vad sägs om en tur till långa brygga o brunch på lördag?

Last edited:

Jojye

Perfektaste
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
2K1 Triumph TT 600
Last edited:

Evil__Knievel

maybe yes, maybe no
Gick med
15 Jun 2007
Hoj
GSX-R 1000 K6
Tycker de är lite orättvist! inte fan var ni lika trevliga en gång när jag var ny på sidan =P

Hardrock Ragge

Lifetaker and heartbreaker
Gick med
27 May 2005
Ligger Göteborg i Västra Götaland? I Gbg bor jag i
Hoj
Honda CB750K -81! Nu jävlar ska det byggas kaffe räjser!
Du vet att vi systrar måste hålla ihop! Så om du ska på dejt med nån borde det bli mig!!! Och jag var dessutom på rtg med en pat idag!!!

Det kan inte vara nått annat än ett tecken från ovan att jag såg denna tråden nu när jag kom hem från jobbet!!

Jag kom på ett tecken till! Jag har en gång blivit erbjuden som ett jobb som sjuksyrra i Malmö!! Det börjar bli läskigt nu....

-mini-

Inte som alla andra
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Numera hojlös
Du vet att vi systrar måste hålla ihop! Så om du ska på dejt med nån borde det bli mig!!! Och jag var dessutom på rtg med en pat idag!!!

Det kan inte vara nått annat än ett tecken från ovan att jag såg denna tråden nu när jag kom hem från jobbet!!

Jag kom på ett tecken till! Jag har en gång blivit erbjuden som ett jobb som sjuksyrra i Malmö!! Det börjar bli läskigt nu....

Mm, riktigt läskigt, nästan skrämmande. Men nu jobbar du ju inte i Malmö. Lite väl långt till GBG. Skulle vi gå på date i våra snygga vita sjukhuskläder? :p

välkommen in hit till galenskapens värld:D

Vet inte om du redan kollat men detfinns en tråd för de som tar mckort i år,

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=193147

Tacl :)
Den tråden har jag redan hittat. Har bekantat mig lite med forumen.

Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...