-mini-
Inte som alla andra
Om jag kommer in utan att behöva röntga p.g.a. en MC olycka då?![]()
Du är så välkommen
Om jag kommer in utan att behöva röntga p.g.a. en MC olycka då?![]()
Det där lät mycket bättre. Men jag blev ju inte medlem bara för att få någon dejt...
det fattar väl jag också, men om någon e nällad på att få träffa dig, så finns det ju bättre sätt att göra det än att fråga om man skall :borra :ligga .. eller hur ?
jag skäms ibland hur folk beter sig på forumet när en ny tjej reggar sig.
Jag håller fullständigt med dig. Men jag har ju fått väldigt välkomnande inlägg också...
Sen får man ta allt med en nypa salt. Jag har mest killkompisar så jag är van vid sånt här beteende, även om det inte alltid är lika kul.
Jag hoppas att du lyckas ta det hela på rätt sätt iaf. Vill inte att du skall tappa fokus.
Hoppas du får kortet snart. Kom ihåg att säsongen är lång här nere.![]()
Jag håller fullständigt med dig. Men jag har ju fått väldigt välkomnande inlägg också...
Sen får man ta allt med en nypa salt. Jag har mest killkompisar så jag är van vid sånt här beteende, även om det inte alltid är lika kul.
Jag tar det på rätt sättJag klarar lite mer än så!
men gosse lille... kan du inte ragga ? skicka ditt nummer i ett pm & erbjud en runda på hojen, med en glass på något naturskönt ställe.. kanske en fika på något liknande ställe
glass i mölle
fika på kafé utsikten i båstad
fika hos lotta på åsen
// Henke
Det där lät mycket bättre. Men jag blev ju inte medlem bara för att få någon dejt...
tack du är min gud!
klart man inte blir...men iaf vad sägs om en tur till långa brygga o brunch på lördag?
Jag tar det på rätt sättJag klarar lite mer än så!
klart man inte blir...men iaf vad sägs om en tur till långa brygga o brunch på lördag?
haha.. du tog inte illa upp ? eller har du nått någon typ av framgång ?
haha.. du tog inte illa upp ? eller har du nått någon typ av framgång ?
Bra det.
Psst! Tips från coachen, ta brunchen på söndag istället.
Än så länge har jag inte fått något PM så han lyssnar bara halvt![]()
Tycker de är lite orättvist! inte fan var ni lika trevliga en gång när jag var ny på sidan =P
haha absolut inte!
Är det då alla går till badhuset?
Är det PM som gäller?! Då är det nog inte ens lönt o fråga säkert full redan![]()
hmmmdu + jag = filmkväll?? nja tycker de var bättre för isf!
![]()
Du vet att vi systrar måste hålla ihop! Så om du ska på dejt med nån borde det bli mig!!! Och jag var dessutom på rtg med en pat idag!!!
Det kan inte vara nått annat än ett tecken från ovan att jag såg denna tråden nu när jag kom hem från jobbet!!
Jag kom på ett tecken till! Jag har en gång blivit erbjuden som ett jobb som sjuksyrra i Malmö!! Det börjar bli läskigt nu....
välkommen in hit till galenskapens värld![]()
Vet inte om du redan kollat men detfinns en tråd för de som tar mckort i år,
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=193147
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |