Nu åker vi till lag VM

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Hej!

Vi är ett gäng som tänkte åka till lag VM!
Någon som ska med?

Vi bokade med Ryan Air från nyköping kl 17.45 fredag den 28e sep.
Sen hem från Milano Bacha eller vad flygplattsen hette på söndag den 30e sep kl 19.45. Har inte exakt koll på tiderna......

Var ganska så billigt och bana och hotell ligger nära flygplatsen.
Intresserad?

Supermoto-rider

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2005
Hoj
Kawasaki 450
Ryan Air flyger från Nyköping till Milano ( Bergamo ) , lag-VM går i Casterzzato som ligger mot Brescia , det är ca 4 mil från flygplatsen i Bergamo .

Stefan Ljungberg , Ola Andersson m.fl. flyger 28/9 kl 17.35 från Nyköping , hemresa från Bergamo 30/9 kl 20.35 . Biljetten kostar ca 1 500:- .
Det är billigare om man har möjlighet att flyga hem på måndagen .

Det vore trevligt om vi blev ett stort gäng som hejar fram våra svenska förare .

Fick ett mail idag från Magnus Lindh där han meddelar att depån är öppen för publiken .

bearfoot

Ny medlem
Gick med
12 Feb 2007
Hoj
Race & gathojar.
Ryan Air flyger från Nyköping till Milano ( Bergamo ) , lag-VM går i Casterzzato som ligger mot Brescia , det är ca 4 mil från flygplatsen i Bergamo .

Stefan Ljungberg , Ola Andersson m.fl. flyger 28/9 kl 17.35 från Nyköping , hemresa från Bergamo 30/9 kl 20.35 . Biljetten kostar ca 1 500:- .
Det är billigare om man har möjlighet att flyga hem på måndagen .

Det vore trevligt om vi blev ett stort gäng som hejar fram våra svenska förare .

Fick ett mail idag från Magnus Lindh där han meddelar att depån är öppen för publiken .

Jag är intresserad av att hänga på. Har ni nån prisinfo vad gäller hotell/hyrbil ?:tummenupp

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Jag är på! Iaf till 99%.

Åker man hem på tisdagen kostar kalaset 32kr. Sjukt billigt. Synd att man inte har semester. :)
JO, jag vet att det kostar att bo på hotell.

Last edited:

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Jag är på! Iaf till 99%.

Åker man hem på tisdagen kostar kalaset 32kr. Sjukt billigt. Synd att man inte har semester. :)
JO, jag vet att det kostar att bo på hotell.
Jag är också lika 99%-ig. Man vet att man valt rätt fru när hon tycker att man skall dra och kolla på lag-VM istället för att stanna hemma och fira bröllopsdag. :tummenupp

Någon som drar förbi Stockholm med en plats över i bilen ?

Vem fixar ansiktsfärg och den sjukt stora svenska flaggan ? För att inte tala om dom ludna kepsarna men klappande-händer-om-man-drar-i-snöret ? Vikingahjälmar kanske ? :D

Har ni Örebroare redan bokat allting eller är håller ni på att samla ihop folk ? Och som tidigare talare frågat - har ni någon prisinfo för boende och transport ?

.

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Någon som har koll på vilka det blir som ska representera sin respektive nation?

Vet ju bara Svenska laget?

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Super- & Mrs.Moto åker nog ner fredag 28e och hem på måndagen eller tisdagen. :)
Jag ska bara hem och berätta för henne att hon får ta semester. Gött med en tjej som helst spenderar sin semester på Supermoto-rejs :kär :D

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Varför i helvete är jag upptagen just den helgen?!?!?!?!?!
Hade varit givet annars. Får se om det går ändra i planerna.

"Munken"

Cross är svinkul!
Gick med
6 Jul 2004
Hoj
YZF 450 -11, KTM RC8R -09
Några har svåt att bestämma sig som vanligt men Ola och jag är bokade och kalra. Lennarsson är nog på G snart han oxå. Jocke ska vi tajat lite mer på. Emil S och pappa Roffe är bra sugna oxå.

Har en länk till hotellet där Landslaget bor på verkar vara fint, kostade 80 urosar per natt. Ligger bara några km från banan. Finns säkert billigare. Men jag kan lägga in en länk på sidan när jag kommer hem.

fetsladd

Ny medlem
Gick med
29 Nov 2004
Hoj
SUZUKI RMZ-450 Supermotard
Några har svåt att bestämma sig som vanligt men Ola och jag är bokade och kalra. Lennarsson är nog på G snart han oxå. Jocke ska vi tajat lite mer på. Emil S och pappa Roffe är bra sugna oxå.

Har en länk till hotellet där Landslaget bor på verkar vara fint, kostade 80 urosar per natt. Ligger bara några km från banan. Finns säkert billigare. Men jag kan lägga in en länk på sidan när jag kommer hem.

Coolt att så många ska stötta boysen på plats. :yoparty
det är VM, men jag tror ändå det kommer snackas om Team sweden i depån bland nationerna pga. att dom kör grymt fort,och supportstöttningen,
har nån hört om USA kommer ??
det ryktas om att Jeff o Mc Grafh kommer
jag och Olas stab bor där, kan du säga åt Lennart-all-in att ta med kortleken
Kan du kroppsmåla dig och vråla svenska svordommar i två dar så har vi nog Guldet till slut.
Crille
Crille

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Det går inga flyg från göteborg eller? Milano finns med att välja om man väljer o flyga från gbg men det verkar inte gå några plan. :va

Lindhracing

It's an attitude, not a wheelsize...
Gick med
28 Jan 2004
Hoj
Honda CR 500 & Husqvarna Rödmyra

Vem fixar ansiktsfärg och den sjukt stora svenska flaggan ? För att inte tala om dom ludna kepsarna men klappande-händer-om-man-drar-i-snöret ? Vikingahjälmar kanske ? :D

.

Som sagt; Riktigt kul att fler kommer med. :tummenupp Känner att varvtiderna för, våra redan tidigare tokigt snabba förare, sjunker någon tiondel till för varje vikingahjälm på läktaren :) :hojraket

Anmälningstiden går ut den 28/8. Sen bör FIM släppa en startlista ganska snart.

Magnus

Spider

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Meeeeen..... Länken mannen, länken :7peta

80€ - är det för dubbelrum då eller ?

Och till sist, hade ni tänkt hyra bil/minibuss där nere ?

.

Lindhracing

Gick med
28 Jan 2004
Hoj

Spider

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Här är länken. 80€ är för dubbelrum.

http://www.lacolombera-castrezzato.it/

Finns även en del hotell här om man klickar sig vidare till "TROFEO NAZIONI".

http://www.dborganization.it/06/homes1.html

Magnus
Tack :tummenupp Fick precis ditt nummer av Stefan och var på väg att ringa. :)

Sen hittar jag inte "TROFEO..." men jag gissar att det är det här du menar (blev lite klickande men....): http://www.dborganization.it/06/granpremi/info_s1/sms1_franciacorta.htm

Hur bokade du hotellet ? Ringde ? Mailade ?

SEN... nån som vill dela rum ?

.

Lindhracing

Gick med
28 Jan 2004
Hoj
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION