Skall jag då tolka det som att mailadressen är en annan än den som finns på deras site (info@lacolombera-castrezzato.it) ?Jag ringde hotellet och fick mailadress...
Eller är det du som är otydlig nu igen rå ?
.
Last edited:
Skall jag då tolka det som att mailadressen är en annan än den som finns på deras site (info@lacolombera-castrezzato.it) ?Jag ringde hotellet och fick mailadress...
Skall jag då tolka det som att mailadressen är en annan än den som finns på deras site (info@lacolombera-castrezzato.it) ?
Eller är det du som är otydlig nu igen rå ?
.
Allt är klart som korvspadLindhracing skrev:Har vi rett ut allt nu
Allt är klart som korvspad
Har bara en sista liten fråga, så där lite som lök på laxen, hur många är ni som bokat rum där ? Jag och Stefan försökte klura lite och kom fram till att det borde röra sig om typ 8-9 eller så. Stämmer det ?
Anledningen till frågan är att jag på något site såg att hotellet inte är speciellt stort och att det bara finns ett begränsat antal rum så...... Vi kanske måste börja leta efter alternativ.
Fick just besked, hotellet är fullt så det blir till att leta alternativ. Och då är det väl lämpligt att vi försöker hitta ett hotel där vi alla får plats, så vi kan dela bil menar jag.Leta hotell...
Nån som vill dela hyrbil ?
Fick just besked, hotellet är fullt så det blir till att leta alternativ. Och då är det väl lämpligt att vi försöker hitta ett hotel där vi alla får plats, så vi kan dela bil menar jag.
Blir till att Googla järnet ikväll.
Skulle tro att vi är sex vid det här laget; du, mrs, stoffy, ola, jag och barrett (eller hur mannen?).Supermoto skrev:Tänkte dra ett mail till dem om tips, hur många blir vi ??
Skulle tro att vi är sex vid det här laget; du, mrs, stoffy, ola, jag och barrett (eller hur mannen?).
Skulle tro att vi är sex vid det här laget; du, mrs, stoffy, ola, jag och barrett (eller hur mannen?).
Jag är på. Ska boka biljett ikväll. Vill åka hem på söndagen om det finns platser kvar på flyget.
Då är vi sju om jag inte räknat fel.
Men vilket hotell då, vilket hotell ?Jag å Åsa åker ju ner på onsdagen redan och ni andra kommer på fredag?
Men vi delar gärna rum (självfallet tar vi ev. dubbelsäng ! ) när ni andra kommer ner.
Men vilket hotell då, vilket hotell ?
Jag gillar det första eftersom det ju heter xxx Motor (bara en sån sak)
Nu har flyget gått ner en 200-ing igen. Vad håller Ryan Air på med ??!
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|