Nu åker vi till lag VM

Spider

Kliv inte på mina drömmar
Gick med
24 Aug 2003
Hoj
525 SMR -04, 1190 Adv -13
Jag ringde hotellet och fick mailadress...:musik
Skall jag då tolka det som att mailadressen är en annan än den som finns på deras site (info@lacolombera-castrezzato.it) ?

Eller är det du som är otydlig nu igen rå ? :mad: :)

.

Last edited:

Lindhracing

It's an attitude, not a wheelsize...
Gick med
28 Jan 2004
Hoj
Honda CR 500 & Husqvarna Rödmyra
Skall jag då tolka det som att mailadressen är en annan än den som finns på deras site (info@lacolombera-castrezzato.it) ?

Eller är det du som är otydlig nu igen rå ? :mad: :)

.

Det är den adressen som gäller. Jag hade varken hemsides- eller mailadressen från början. Men, jag hade telefonnumret. Har vi rett ut allt nu :confused: :)

Magnus

Spider

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Lindhracing skrev:
Har vi rett ut allt nu :confused: :)
Allt är klart som korvspad :tummenupp

Har bara en sista liten fråga, så där lite som lök på laxen, hur många är ni som bokat rum där ? Jag och Stefan försökte klura lite och kom fram till att det borde röra sig om typ 8-9 eller så. Stämmer det ?

Anledningen till frågan är att jag på något site såg att hotellet inte är speciellt stort och att det bara finns ett begränsat antal rum så...... Vi kanske måste börja leta efter alternativ.

Lindhracing

It's an attitude, not a wheelsize...
Gick med
28 Jan 2004
Hoj
Honda CR 500 & Husqvarna Rödmyra
Allt är klart som korvspad :tummenupp

Har bara en sista liten fråga, så där lite som lök på laxen, hur många är ni som bokat rum där ? Jag och Stefan försökte klura lite och kom fram till att det borde röra sig om typ 8-9 eller så. Stämmer det ?

Anledningen till frågan är att jag på något site såg att hotellet inte är speciellt stort och att det bara finns ett begränsat antal rum så...... Vi kanske måste börja leta efter alternativ.

Jag har fått uppgift på att dom har 7 rum, varav jag bokat 4 dubbelrum (8 pers). Så risken har är nog stor att det är fullt.

Magnus

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Bokat flyg iaf nu :)

Avresa från Nyköping 26e 17.35
Hemresa från Bergamo 1a okt 20.35

Leta hotell...

Nån som vill dela hyrbil ? :)

Spider

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Leta hotell...

Nån som vill dela hyrbil ? :)
Fick just besked, hotellet är fullt så det blir till att leta alternativ. Och då är det väl lämpligt att vi försöker hitta ett hotel där vi alla får plats, så vi kan dela bil menar jag.

Blir till att Googla järnet ikväll.

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Fick just besked, hotellet är fullt så det blir till att leta alternativ. Och då är det väl lämpligt att vi försöker hitta ett hotel där vi alla får plats, så vi kan dela bil menar jag.

Blir till att Googla järnet ikväll.

Italienska statens turistbyrå når man på italiantouristoffice.se@telia.com eller 08-6679930. Hotell mellan Bergamo och banan vore fint. Tänkte dra ett mail till dem om tips, hur många blir vi ??

Vet inte om den här sidan går att länka till men jag testar... hostelworld.com

Annat tips är väl hostelworld...

Hinner inte gå igenom allt här på jobbet.

Spider

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Supermoto skrev:
Tänkte dra ett mail till dem om tips, hur många blir vi ??
Skulle tro att vi är sex vid det här laget; du, mrs, stoffy, ola, jag och barrett (eller hur mannen?).

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Hmmm... ska man stanna tills tisdag kanske? Åka runt o glassa lite i två dagar? hmmm... :va

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Skulle tro att vi är sex vid det här laget; du, mrs, stoffy, ola, jag och barrett (eller hur mannen?).

Jag är på. Ska boka biljett ikväll. Vill åka hem på söndagen om det finns platser kvar på flyget.

Då är vi sju om jag inte räknat fel.:tummenupp

bearfoot

Ny medlem
Gick med
12 Feb 2007
Hoj
Race & gathojar.
Jag är på. Ska boka biljett ikväll. Vill åka hem på söndagen om det finns platser kvar på flyget.

Då är vi sju om jag inte räknat fel.:tummenupp

Ni är fortfarande sju om tidigare matematikers uträkning stämmer. Själv får jag lämna walkover pga jobb............:mad: :mad: :mad: :huvet :huvet :huvet

Ha en bra helg grabbar !:yoparty

Spider

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Nu har man strulat och letat hotell och.... så nu har priset på söndagsflighten gått upp med den 200-ing typ :huvet Aja, man får la skylla sig när man drar benen efter sig.

MEN, en liten fråga sådär som jag inte kan hitta svar på, hur ser schemat för helgen ut ? Och framförallt, hur länge händer det någonting på söndagen ?

Spider

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Förslag på hotel inne i Brescia som verkar kunna bokas billigt (inte via dom här länkarna dock). Hittade dom via tripadvisor.com.

http://www.venere.com/hotel/index.p...=09&sy=2007&ed=30&em=09&ey=2007&pval=6&rval=3
http://www.venere.com/hotel/?htid=2...=30&em=09&ey=2007&rval=1&pval=2&tripref=28014

Det verkar finnas både två, tre och fyrbäddsrum i båda hotellen (sparar pengar you know) och båda har parkering för sina gäster.

Bra priser via expedia.se. Verkar ligga runt 650-700 för ett dubbelrum och ca 900 för ett trebäddsrum.

Vad sägs ?

(Nu har jag offrat lunchen på detta så.....:mad: :) )

.

Last edited:

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Jag å Åsa åker ju ner på onsdagen redan och ni andra kommer på fredag?
Men vi delar gärna rum (självfallet tar vi ev. dubbelsäng ! ;) ) när ni andra kommer ner.

Spider

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Jag å Åsa åker ju ner på onsdagen redan och ni andra kommer på fredag?
Men vi delar gärna rum (självfallet tar vi ev. dubbelsäng ! ;) ) när ni andra kommer ner.
Men vilket hotell då, vilket hotell ?

Jag gillar det första eftersom det ju heter xxx Motor (bara en sån sak) :tummenupp

Last edited:

Spider

Gick med
24 Aug 2003
Hoj
Nu har flyget gått ner en 200-ing igen. Vad håller Ryan Air på med ??!

Jag heter Lasse

Bara 4 hjul.
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
Sex. HVA125, CR500(strax AF), YZ125, YRRD-YZ501F, YZ450F, GSXR750. 3000GT.
Last edited:

Barrett

Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Muppo; Måndag är väl flyget fortfrande lite halvdyrt?
Ska inte ni bara kela o dricka rödtjut? Jag kanske vill ligg-ragga o dricka grappa?
Hur nära Milano är vi egentligen? Vad finns där, hur stort osv? Jag kan villigt erkänna att jag har noll koll.

Fredik, du verkar ju ha stenkoll på boendet nu så jag lämnar det gärna åt dig att välja ut ngt som duger åt oss.

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring