Nu anar jag varför mitt nick inte är ändrat

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Nej, det är inte fult att tjäna pengar men det är fult att tjäna pengar på MIG.

Känns som "torskar horor och hallickar" dvs reklamplatsköparen=torsken som betalar hallicken=egmont som tillhandahåller horan=användaren som får tillbaka lite grann av pengen i form av sitenyttjande, horan gillar inte att bli nyttjad men vill gärna ha siten, om man nu ska dra till med nån värstingliknelse, och den gäller ju övrig affärsverksamhet också. Som konsult säljer man ju sin kropp........ :D

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Var det ett mail som inleddes med "Enlarge your pen..."? :hihi

Nej, det var ett trevligt och högst personligt mail från en rysk tjej som ville att jag skulle skicka pengar så att hon kunde komma hit och hälsa på mig. Jag vet att man inte ska objektifiera kvinnor men jag är inte politisk korrekt. Hon borde dyka upp när som helst då det är snart 3 månader sedan hon fick pengarna. Men det är väl svårt med flygtrafiken i Ryssland, det snöar säkert jättemycket där redan i augusti.

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Nej, det var ett trevligt och högst personligt mail från en rysk tjej som ville att jag skulle skicka pengar så att hon kunde komma hit och hälsa på mig. Jag vet att man inte ska objektifiera kvinnor men jag är inte politisk korrekt. Hon borde dyka upp när som helst då det är snart 3 månader sedan hon fick pengarna. Men det är väl svårt med flygtrafiken i Ryssland, det snöar säkert jättemycket där redan i augusti.
:hihi Jag visste att du innerst inne är en godhjärtad man som gärna gör vardagen bättre för andra, i det här fallet genom att ge henne möjligheten att träffa dig :tummenupp

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping