NU DÅ!..Nu ska vi se om bakdelen kommer med.

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
-
Daniel410 skrev:
Såhär ser "rumpan" ut efter om byggnad..... :yoparty

Snygg hoj & snygg bakdel. Men blinkerserna fram var kanske lite i största laget. Men annars tyckte jag det såg mycket mycket fint ut.

:tummenupp

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Cleant och snyggt även om jag tycker att miniplåt ser lite "dockskåp" ut. Han med pizzaräsern kan du nog ignorera. Konstruktiv kritik är OK men att bara klanka ner känns lite sådär.

rerell

?!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ja
Snowjob, här är ett tips i all välmening: Om du först ska predika om hur man borde "ta ner folk på jorden", avsluta då inte samma inlägg med att beskylla någon annan för att personifiera jantelagen.

Bee

Medlem
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
Xj900 2001
Snowjob skrev:
Haha stackars barn då. Hört talas om rätt att uttrycka sig fritt i ett fritt land. Tragiskt att man inte kan få kritisera något utan att all möjliga typer ska säga att man är taskig. HA! :) Om fler folk skulle säga sin mening istället för att bara säga att allt är bra skulle vi leva i en ärligare värld. Men det har ni inte ryggrad till tydligen. Ett bra exempel på folk som inte säger ärligt va dom tycker är föräldrar till tonåringar som ställer upp i Idol 2004. Skulle någon tagit ner dom på jorden skulle dom slippa bli bortgjorda. Alla tycker inte samma som ni (deal with it! I brist på bättre slående översättning)
Jag skrev det absolut inte det för att vara taskig utan enbart för att jag ville framföra mina ärliga åsikter. Pallerarsul. Avundsjuk, hah, SV:n är enligt mitt tyckte INTE snygg nånstans. Tror ni att jag trånar efter dyrare hoj så kan ni komma med mig ut och åka i min nya BMW 523 ´04 i vinter. Har helt enkelt valt att inte köpa en ful hoj.
Nu svider det säkert ÄNNU värre för dessa stackare som inte tål att andra har en annan åsikt än de själva. Men jag kan bara hoppas att det svider länge :tungan . Ni är verkligen Jantelagen personifierad. "Du ska inga komma å tro att du är någgi inga" Hahaha. :arsele

Du har aldrig tänkt på att man kanske inte ALLTID ska säga vad man tänker och tycker, visst om alla var som du skulle det vara en ärligare värld...men det skulle nog bli lite bråk här och där.

Även om framor ger dig dom berömda långkalsongerna i julklapp så måste man tacka och le ändå. En "vit"lögn gör själen GOTT!! :tummenupp

Fin fin bakdel! Men rikta om blinkerserna (hur stavas det???) mer neråt...

sNajgel

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2004
Hoj
XT660 stadsmoppe, Ktm200exc
Snowjob skrev:
Haha stackars barn då. Hört talas om rätt att uttrycka sig fritt i ett fritt land. Tragiskt att man inte kan få kritisera något utan att all möjliga typer ska säga att man är taskig. HA! :) Om fler folk skulle säga sin mening istället för att bara säga att allt är bra skulle vi leva i en ärligare värld. Men det har ni inte ryggrad till tydligen. Ett bra exempel på folk som inte säger ärligt va dom tycker är föräldrar till tonåringar som ställer upp i Idol 2004. Skulle någon tagit ner dom på jorden skulle dom slippa bli bortgjorda. Alla tycker inte samma som ni (deal with it! I brist på bättre slående översättning)
Jag skrev det absolut inte det för att vara taskig utan enbart för att jag ville framföra mina ärliga åsikter. Pallerarsul. Avundsjuk, hah, SV:n är enligt mitt tyckte INTE snygg nånstans. Tror ni att jag trånar efter dyrare hoj så kan ni komma med mig ut och åka i min nya BMW 523 ´04 i vinter. Har helt enkelt valt att inte köpa en ful hoj.
Nu svider det säkert ÄNNU värre för dessa stackare som inte tål att andra har en annan åsikt än de själva. Men jag kan bara hoppas att det svider länge :tungan . Ni är verkligen Jantelagen personifierad. "Du ska inga komma å tro att du är någgi inga" Hahaha. :arsele
Bmw är en dussinbil, dessutom är det två hjul för mycket på den. Då tar jag hellre en gixxer 750 från 96, den är helt okej!

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Hör säkert inte hit men hur ser premien ut på sv1000. Ligger den lite lägre än vissa andra klass 7 cyklar då den ej varit med om lika mycket???
Marcus som är sugen inför nästa år :D

bissmark

Same Shit, different Day...
Gick med
9 Aug 2003
Hoj
Ärr6 räjjs, 2x minikina
Devildämpare... kom till pappa!!
Men vad är det för SKRÄP till insatser du har i dämparna.
Devil ska ju sjunga skönsång med öppna rör!

Nice bygge!

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Också är det andra som tröttnar på de som påpekar att de är trötta osv. Är inte Internet fantastiskt!? Det är nog mopedåkarna och höstdepressioner som visar sina fula trynen just nu.

Dioxin skrev:
Ännu en tråd som urartat i diskutioner ...

sååå trött.... :död

Daniel410

Mr.SV1000s
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
Suzuki SV1000s
Premien suger!

Marals76 skrev:
Hör säkert inte hit men hur ser premien ut på sv1000. Ligger den lite lägre än vissa andra klass 7 cyklar då den ej varit med om lika mycket???
Marcus som är sugen inför nästa år :D
Först vill jag tacka alla som gett vettig kritik till mina blinkers (har vinklat ner dom nu). Och sen kan jag säga att premien är lika dyr som övriga klass 7 hojar.
Jag hade en gixxer750 före denna, och hoppades på att den här skulle vara något billigare.
Där gick jag bet kan man säga..
Men jag e så otroligt nöjd med hojen så det känns som det är värt dom extra kronorna.. :yoparty

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Jag tycker att det blev skitsnyggt :tummenupp Undertray höjer hela hojens utseende :tummenupp

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Haha, var du tvungen att nämna att du hade en BMW 523 också? till och med årsmodellen fick du med!!!!
Vet du vad....jag slår vad om att alla är jätteinponerade..... :tummenupp

Du är verkligen en riktigt sorglig figur!

Och JA, denna tråd sårade ur, men vem har vi att tacka för det?
Beter man sig som en 3 åring, som ska visa att hans leksaker är dyrast & bäst, så får man fan stå sitt kast.

Banna! :fatta!

Ecke

Stånkafrälst
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
Triumph speed triple -01 KTM 620SCSM -såld!
Ja det var någon som påstog att han inte själv hade råd med en SV1000 och därför sågade den och tyckte den va skitful, men har man råd med en BMW 523 -04 så hade han nog haft råd med en SV1000 istället eller?

HönaPower skrev:
Haha, var du tvungen att nämna att du hade en BMW 523 också? till och med årsmodellen fick du med!!!!

Beter man sig som en 3 åring, som ska visa att hans leksaker är dyrast & bäst, så får man fan stå sitt kast.

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Hehe så BMW är ingen dussin bil då?
Tycker hojen så snygg ut,kanske lite annorlunda men helt klart tycker jag det blev bra. Kul med någon som sticker ut.

LiQUiD

Valmers är nog lite grym
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
VTR Firestorm '00
Snygg hoj. Kul med folk som visar upp sina byggen.

Snowjob skrev:
...Tror ni att jag trånar efter dyrare hoj så kan ni komma med mig ut och åka i min nya BMW 523 ´04 i vinter. Har helt enkelt valt att inte köpa en ful hoj. ...

Skoj att klanka ner på andra och sen försöka skryta med en sketen svenssonbil som bmw 523... men men ... du får väl ha dina åsikter om vad som är fint, fult och coolt.

Kneedrag

Guest
:corn

Jag tycker den är mycket snygg och clean .Bra jobbat :tummenupp
Bry dig inte om Snowjob solklart avundsjuk tror jag (och man får tycka vad man vill elr hur :tungan )

Kneedrag

Guest
HönaPower skrev:

Word
Jag håller med banna

jiGGa

Fegis - Nu med nya ögon!
Gick med
24 Oct 2003
Hoj
Retta
Snowjob skrev:
Billigt nummerljus från Biltema och taskigt placerade blinkers. Själva bakljuset var inte speciellt snyggt det heller, men f.ö är ju bakdelen som vilken dussinhoj som helst nu så, grattis. :tummenupp
Du måste var den mest negativa personen på hela forumet. Gnäller på allas byggen. Tycker inte du borde yttra dig om du inte kan bättre själv. Och om du nu kan bättre, tänk innan du postar :arsele
Banna alla som förstör :fatta!

Last edited:

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Hoj
Såld
helt ok men som någon sa "vingen" o kutsen är lite sådär men med en "lägre" eller ingen kuts alls kan det blir grymt snyggt! annars e den Clean! :tummenupp

foppa

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2003
Hoj
ZX10R, tidigare haft cbr1000rr, zx9r och fireblade 929
oj, en bmw!!! -04!!! fyyy faaan vad häftigt!!! :kocko

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...