Daniel410 skrev:Såhär ser "rumpan" ut efter om byggnad.....
Snygg hoj & snygg bakdel. Men blinkerserna fram var kanske lite i största laget. Men annars tyckte jag det såg mycket mycket fint ut.
Daniel410 skrev:Såhär ser "rumpan" ut efter om byggnad.....
Snowjob skrev:Haha stackars barn då. Hört talas om rätt att uttrycka sig fritt i ett fritt land. Tragiskt att man inte kan få kritisera något utan att all möjliga typer ska säga att man är taskig. HA! Om fler folk skulle säga sin mening istället för att bara säga att allt är bra skulle vi leva i en ärligare värld. Men det har ni inte ryggrad till tydligen. Ett bra exempel på folk som inte säger ärligt va dom tycker är föräldrar till tonåringar som ställer upp i Idol 2004. Skulle någon tagit ner dom på jorden skulle dom slippa bli bortgjorda. Alla tycker inte samma som ni (deal with it! I brist på bättre slående översättning)
Jag skrev det absolut inte det för att vara taskig utan enbart för att jag ville framföra mina ärliga åsikter. Pallerarsul. Avundsjuk, hah, SV:n är enligt mitt tyckte INTE snygg nånstans. Tror ni att jag trånar efter dyrare hoj så kan ni komma med mig ut och åka i min nya BMW 523 ´04 i vinter. Har helt enkelt valt att inte köpa en ful hoj.
Nu svider det säkert ÄNNU värre för dessa stackare som inte tål att andra har en annan åsikt än de själva. Men jag kan bara hoppas att det svider länge . Ni är verkligen Jantelagen personifierad. "Du ska inga komma å tro att du är någgi inga" Hahaha.
Bmw är en dussinbil, dessutom är det två hjul för mycket på den. Då tar jag hellre en gixxer 750 från 96, den är helt okej!Snowjob skrev:Haha stackars barn då. Hört talas om rätt att uttrycka sig fritt i ett fritt land. Tragiskt att man inte kan få kritisera något utan att all möjliga typer ska säga att man är taskig. HA! Om fler folk skulle säga sin mening istället för att bara säga att allt är bra skulle vi leva i en ärligare värld. Men det har ni inte ryggrad till tydligen. Ett bra exempel på folk som inte säger ärligt va dom tycker är föräldrar till tonåringar som ställer upp i Idol 2004. Skulle någon tagit ner dom på jorden skulle dom slippa bli bortgjorda. Alla tycker inte samma som ni (deal with it! I brist på bättre slående översättning)
Jag skrev det absolut inte det för att vara taskig utan enbart för att jag ville framföra mina ärliga åsikter. Pallerarsul. Avundsjuk, hah, SV:n är enligt mitt tyckte INTE snygg nånstans. Tror ni att jag trånar efter dyrare hoj så kan ni komma med mig ut och åka i min nya BMW 523 ´04 i vinter. Har helt enkelt valt att inte köpa en ful hoj.
Nu svider det säkert ÄNNU värre för dessa stackare som inte tål att andra har en annan åsikt än de själva. Men jag kan bara hoppas att det svider länge . Ni är verkligen Jantelagen personifierad. "Du ska inga komma å tro att du är någgi inga" Hahaha.
Dioxin skrev:Ännu en tråd som urartat i diskutioner ...
sååå trött....
Först vill jag tacka alla som gett vettig kritik till mina blinkers (har vinklat ner dom nu). Och sen kan jag säga att premien är lika dyr som övriga klass 7 hojar.Marals76 skrev:Hör säkert inte hit men hur ser premien ut på sv1000. Ligger den lite lägre än vissa andra klass 7 cyklar då den ej varit med om lika mycket???
Marcus som är sugen inför nästa år
HönaPower skrev:Haha, var du tvungen att nämna att du hade en BMW 523 också? till och med årsmodellen fick du med!!!!
Vet du vad....jag slår vad om att alla är jätteinponerade.....
Du är verkligen en riktigt sorglig figur!
Och JA, denna tråd sårade ur, men vem har vi att tacka för det?
Beter man sig som en 3 åring, som ska visa att hans leksaker är dyrast & bäst, så får man fan stå sitt kast.
Banna!
Snowjob skrev:...Tror ni att jag trånar efter dyrare hoj så kan ni komma med mig ut och åka i min nya BMW 523 ´04 i vinter. Har helt enkelt valt att inte köpa en ful hoj. ...
HönaPower skrev:Haha, var du tvungen att nämna att du hade en BMW 523 också? till och med årsmodellen fick du med!!!!
Vet du vad....jag slår vad om att alla är jätteinponerade.....
Du är verkligen en riktigt sorglig figur!
Och JA, denna tråd sårade ur, men vem har vi att tacka för det?
Beter man sig som en 3 åring, som ska visa att hans leksaker är dyrast & bäst, så får man fan stå sitt kast.
Banna!
Du måste var den mest negativa personen på hela forumet. Gnäller på allas byggen. Tycker inte du borde yttra dig om du inte kan bättre själv. Och om du nu kan bättre, tänk innan du postarSnowjob skrev:Billigt nummerljus från Biltema och taskigt placerade blinkers. Själva bakljuset var inte speciellt snyggt det heller, men f.ö är ju bakdelen som vilken dussinhoj som helst nu så, grattis.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|