Nu fan ger jag upp o köper paintball o lårhölster!!!

Kenta

Jag andas sporthoj,com
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
SV650S och GSX-R400
Chronic skrev:
Jag kan rekommendera en PGP. Rymmer ca: 15-20 bollar. Problemet är att folk ringer polisen direkt!
Idén är väl god men njaa.
Inte lika kul när läget har trappats upp och bilisterna kontrar med likadana puffror fast med `Pillertrillaren´style: Iskulor :fakta

De skulle tydligen inte kunna spåras i o me att dom smälte :rolleyes:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Bra idé :tummenupp Jag har problem med imbecilla motorcyklister som kör på tok för fort förbi mitt hem. Först några paintballgranater och sedan några skott på visiret. Det borde få dem att fatta. Och gör de inte det så skaffar jag en ordentlig klubba som jag slår i skallen på dem. Finns det klubbor med paintballfunktion? Alltså som färgar av sig där man har slagit?

outsider

hojjen skrot, jag lika så.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200 ST -05
problemet med puffra på hojen e ett folk kommer att få panik å mejja ner oss PGA att dom förknippar oss med HA eller Bandidos och därav vara konstant livrädda för SH åkare vilket skule ge oss ganska dåligt bebötande ute på stan när vi stannat å tar en fika istället för, så som det e nu att det kommer fram någon å snackar lite.
Men varför inte SPORTHOJ HEADHUNTERS :D :kulspruta

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
fluppen skrev:
Kör upp jämte och knacka på rutan istället :rock och peka "AJABAJA"

Nej, och inga färgkulor eller pistoler heller.

Släpp förbi bilen, ligg bakom, börja göra en nära omkörning, ut med högerfoten i backspegelhöjd och SPARKA AV vänster backspegel av farten genom att bara hålla ut foten, :D och fortfarande HÅLLA KOLL FRAMÅT på tafiken.

Jag lovar att bilisten fulkomligt skiter ner sig och inte vågar göra NÅNTING. :fakta

Då kanske bilisterna fattar att det är allvar!

Pertan

ESTJ
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Aprilia Mille 2K
Ett litet problem!

Vad gör en bilist när det händer något i dennes närhet, jo börjar snurra på ratten åt olika håll eller släpper den och skriker, den arga laddade bilisten snurrar nog ratten till vänster som en direkt hämnd.
Läste juli månads dödsstatistik och det dog 7ggr fler bilister än motorcyklister som var sorgliga 5st i antalet.
Om alla bara fick åka motorcykel under juni juli augusti så skulle statistiken bli bättre året om för fler lärde sig köra med insidan av skallen.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln