Nu har dom skurit i mig

Creeed

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
KTM 690 smr -08
Vaknade upp i jättetidigt i måndags med grymt ont i magen. Äh, shit tänker jag, har väl ätit nå dåligt, skickar i mig en macka å cyklar till jobbet :huvet

Klarar en halvtimme innan jag åker hem. Hmm vad är de här, jag försöker sova ett par timmar å väntar ut det.. :fatta! Dagen går, kvällen kommer å jag inser att detta är ohållbart. Ringer vårdcentralen, träffar en läkare som skickar mig till akuten. Blindtarmsinflammation. Ont. :tummenner Ett par dar på sjukan å jag e hemma igen. Nån som gjort samma sak? Positiva med vistelsen var att man hittade likasinnade på avdelningen iaf.. me andra ord, nån å snacka hoj med :D

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
höll ni i varandras blindtarmar?
wub.gif

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Hoj
kawasaki zx7r -99
Har haft problem med min blindtarm också... en dag i skolan så mådde jag as dåligt... hade ont så in i helvete som om någon hade stuckit ett helt svärd genom magen på mig så går jag till sjukskörerskan på min skola då ( går fortfarande på gymnasiet ) så sa hon ja gå och ät med dig eftersom jag inte hade gjort det den dagen.. jovisst, fick jag ÄNNU mer ont så jag bara ville skrika över hela jävla matsalen så ont de gjorde fick skynda mig bort där så fick jag ringa min morsa så hon kom o hämtade mig och sen körde vi till ortensvårdcentral där jag fick göra lite prover men det var inget som tur var så jag gick hem och sov hela dagen och på kvällen ( efter ca 10timmar så släppte det ).

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
Min blindtarm är också borta.

Var när jag gick i typ 3:an eller nåt på lågstadiet, många år sedan. Hade ont som fan en morgon, sen senare på dagen blev det ohållbart. Åkte till vårdcentralen och blev skickad till sjukhus. När jag hade för ont för doktorn att ens känna efter åkte jag direkt in till operationsbordet...

Gjorde ont att gå och skratta ett tag efteråt, men har aldrig kännt något sedan dess.

Visste ni förresten att man kan få blindtarmsinflammation två gånger och att det smittar?

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Äh, det var väl inget. Tårarna rann lite av sig själva bara när läkaren körde upp sin håriga arm i min anal för att klämma på min bukhinna och fråga om det gjorde ont. Men det var väl överkomligt. Synd att man kräks av morfinet. Var rätt coolt att vara totalt avslappnad, annars.

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
Macho Woman skrev:
Äh, det var väl inget. Tårarna rann lite av sig själva bara när läkaren körde upp sin håriga arm i min anal för att klämma på min bukhinna och fråga om det gjorde ont. Men det var väl överkomligt. Synd att man kräks av morfinet. Var rätt coolt att vara totalt avslappnad, annars.

Alla som vill ha detaljerade beskrivningar räcker upp handen nu! :banana

need-4-speed

I've got a need for speed
Gick med
21 Feb 2004
Hoj
BMX. [Övningskör med bil]
Jag tog bort den i 7:an, går i 1:an nu det gjorde så jävla ont! Spydde gjorde jag både efter och före operation. Efter operationen var jag as hungrig men kunde inte äta för jag spydde upp allt:(

Meissner

Skriver!
Gick med
10 Aug 2003
Hoj
Diverse
need-4-speed skrev:
Jag tog bort den i 7:an, går i 1:an nu det gjorde så jävla ont! Spydde gjorde jag både efter och före operation. Efter operationen var jag as hungrig men kunde inte äta för jag spydde upp allt:(

Samma här. Men det berodde på att jag vaknade upp mitt under operationen och jag sen fick för mycket narkos. Spydde som en gris efteråt...

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Jag gick i tvåan och blev jättesjuk en dag i skolan, fröken fick skjutsa hem mig och som tack spydde jag i hennes bil :näsblod
..sen skjuts in till sjukan o operation. Var uppe o skutta redan dagen efter om än något dubbelvikt.. fröken hade väl förmodligen tvingat mina klasskompisar att för en gångs skull vara snälla mot mig :D , så alla hade ritat varsin teckning. :tungan

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Min blindtarm var i princip sprucken när jag opererades. Fick ligga och få antibiotika ett par dar efter på sjukan. Fick ingen arm i röven dock, skönt det. Kommer aldrig glömma när jag spydde galla för att jag hade sån smärta innan jag blev opererad.

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Vältajmat..

-Lowrider- skrev:
Heheh spydde också som en gris efter korsbandsoperation i knäet. Fast morfin och dextofen gjorde att man svävade på moln i några veckor efter op:n

Jag tajmade min blindtarmsop perfekt. :sjuk
Mitt på sommaren när jag gjorde lumpen.. och så minns jag en kanonsnygg sköterska som rakade mig "därnere" :rodnar
Ovanpå det "glömde" sjukhuset att meddela regementet så jag var "efterlyst för rymning"...

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
Citat:
"Inskickat av Swedie
Hur mycket mer detaljerat kan "Anal upp i anus" vara?"

Meissner skrev:
Ja jag räckte aldrig upp handen. :confused:
Nej, det gjorde ju doktorn (ok då, sträckte!) :D
/F.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag har legat på sjukhus en gång, det var 1985.
Sen dess har jag klarat mig från det mesta. Har aldrig brytit något i kroppen *peppar peppar ta i trä*

Har aldrig fått en arm uppkörd i rumpan heller, tackolov.

Skönt att det löste sig för dig, Creeed! :tummenupp

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Anneli skrev:
Jag gick i tvåan och blev jättesjuk en dag i skolan, fröken fick skjutsa hem mig och som tack spydde jag i hennes bil :näsblod
..sen skjuts in till sjukan o operation. Var uppe o skutta redan dagen efter om än något dubbelvikt.. fröken hade väl förmodligen tvingat mina klasskompisar att för en gångs skull vara snälla mot mig :D , så alla hade ritat varsin teckning. :tungan

Grattis....Till alla teckningarna,kan man gissa på att en av dom används till profilbild. :va

Sen tycker jag nog tre av tre.

Coola Ola

Guest
Blindtarmsinflammation fick även jag när jag gjorde lumpen men då var jag rätt nöjd med att vara borta tre veckor. De häftade ihop magen med häftklamrar av stål så när jag var ute o gick några dar efter operationen så slitsade de upp fläsket på magen på mig.... För övrigt tyckte jag att det gjorde ondast efter operationen.

åh just det, när jag låg på akutmottagningen så kom det in ett gäng läkarstudenter o fick klämma mig på magen.... ingen arm i rumpan som tur var....

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
joelwideqvist skrev:
Jobbigt att få någons anal upp i anus.... :tungan :hihi :lol
/Joel

Opererades på påskafton -85 för brusten blindtarm och blev tvungen att ligga kvar i en vecka (påsklovet :( ) för att jag åkte på bukhinneinflamation. Var nog blab det jäkligaste jag varit med om. Det tråkiga med allt var att jag nog haft ett finger i röven minst fyra ggr. eftersom jag var på återbesök vid flera tillfällen efter att jag blivit utskriven.
Blir numer kallsvettig när jag ser en flaska som det står "glidslem" på :skrämd

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...