Nu har dom skurit i mig

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Macho Woman skrev:
Äh, det var väl inget. Tårarna rann lite av sig själva bara när läkaren körde upp sin håriga arm i min anal för att klämma på min bukhinna och fråga om det gjorde ont. Men det var väl överkomligt. Synd att man kräks av morfinet. Var rätt coolt att vara totalt avslappnad, annars.
Ha ha ha,SKITkul.Han kunde väl gett dig morfinet först iaf,så hade du ju kunnat gotta dig lite åt behandlingen istället :tummenupp

Dragon

Hell was full so i came back..
Gick med
5 Feb 2004
Hoj
Cbr 929 RR Fireblade
Har opererats ca10ggr totalt i mitt 22år långa liv 3ggr av dessa har dessutom varit under dom senaste 15 månaderna. slå det om ni kan.
Föressten sa jag att det var Hjärt operationer :banana

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Creed, se till att snacka med en läkare om tunga lyft. Jag tog mina 2 veckors sjukskrivning från lumpen och kände mig helt ok, men sen skulle vi lyfta ur motorn ur en BMW..... Det är inte ofta man får ont så man blir rädd men jag trodde verkligen att jag skulle spricka.

Om jag kommer ihåg rätt så var det 2 veckors sjukskrivning från lättare jobb men ytterligare 2 innan man fick ta i.

Maga

USS II
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
thundercat
Blir numer kallsvettig när jag ser en flaska som det står "glidslem" på

Flaskor det står ACO glidslem på sönder kalla kårar genom min kropp oxå :eek: det är nästan så man behöver lugnande efter en titt på en sån flaska

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Puttefnask skrev:
Flaskor det står ACO glidslem på sönder kalla kårar genom min kropp oxå :eek: det är nästan så man behöver lugnande efter en titt på en sån flaska
Glidslem o redbull blir en kanongrogg :D Massor av alkohol i det.

stony

Yes!! Nu ännu drygare
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Sålda
En herre jag känner lyckades med att göra sönder sin bukhinna på gymmet,
Pungen blev ENORM och ballen helt röd/blå av allt blod :( :3freak :rofl

Fyfan.. det måste ju vara ett utav det värsta man kan råka ut för *brrr*

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
Puttefnask skrev:

Visst! Först lugnande och sen glidslem :va
Snacka om att vara i ett "trångt" läge!!!! Det är då man går på de klassiska orden "Ooops, jag tappade tvålen! Böj dig ner och plocka upp den" :eek:

Creeed

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
KTM 690 smr -08
Chrille skrev:
Creed, se till att snacka med en läkare om tunga lyft. Jag tog mina 2 veckors sjukskrivning från lumpen och kände mig helt ok, men sen skulle vi lyfta ur motorn ur en BMW..... Det är inte ofta man får ont så man blir rädd men jag trodde verkligen att jag skulle spricka.

Om jag kommer ihåg rätt så var det 2 veckors sjukskrivning från lättare jobb men ytterligare 2 innan man fick ta i.

Jo vi pratade om det där innna jag åkte. Har ett ganska lätt jobb utan lyft så fick en veckas sjukskrivning, men kommer ta de ruskigt lugnt ett tag till. Ingen lust med komplikationer, de e ju snart vår. Typiskt dom ringde från från ett jobb idag, extrajobb med inkomst som kunnat gått till hojen, istället sitter man hemma. hmm. :huvet

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Ska vi börja prata om riktig smärta nu? Freppa, ska vi berätta för dem?

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
valmers skrev:

Värmlänningar ska alltid vara värst!

EN sjuttifemma?!? Drack du bara EN sjuttifemma?

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
valmers skrev:

Valmers: Är ganska säker på att du spöar mig när det gäller upplevd smärta men vi kanskeska dra i oss varsin flarra whisky och jämföra krigsskador?

Chrille: Det är väl en befogand fråga! Man vill ju veta ifall man ska slänga ut tunnisen man super med eller om man ska öppna en 75:a till :fyllisar

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
pajo skrev:
Valmers: Är ganska säker på att du spöar mig när det gäller upplevd smärta men vi kanskeska dra i oss varsin flarra whisky och jämföra krigsskador?
Låter bra; fulwhisky då, Famous Grouse?

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
Kärringgnäll :mad: kom in i matchen nu valmers, simulanter kör inte RR.

* jag har vrickat foten på innebandyn*

blub

bar asfalt är bra asfalt
Gick med
15 Nov 2003
Hoj
zxr 750
Aldrig haft problem med blindtarmen, men opererade knäet i mitten på januari. Heemvete va snabbt man slocknar av narkosen! Dom varnar ju för att man kan må rätt illa av bedövningen när man vaknar, men näe det märktes inte.

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Har opererats drösvis med gånger och har obsolut inget mot sjukhusbesök, söta sköterskor och morfin -Wooohooo! :tummenupp, Visst har man kanske lite onte efteråt men "no pain no gain"

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
valmers skrev:
Låter bra; fulwhisky då, Famous Grouse?

Funkar bra det! Tror nog att jag kan ha någon flaska Tullamore Dew eller Whyte & mackay ståendes på hyllan ifall vi behöver späda ut Famousen lite!

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Macho Woman skrev:
Äh, det var väl inget. Tårarna rann lite av sig själva bara när läkaren körde upp sin håriga arm i min anal för att klämma på min bukhinna och fråga om det gjorde ont. Men det var väl överkomligt. Synd att man kräks av morfinet. Var rätt coolt att vara totalt avslappnad, annars.
www.fistfuck.nu?

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
ktmjacke skrev:
Ha ha ha,SKITkul.Han kunde väl gett dig morfinet först iaf,så hade du ju kunnat gotta dig lite åt behandlingen istället :tummenupp

De ville vara säkra på vad felet var först. De jävlarna!

Fast det hade inte spelat någon roll. Morfin är den sämsta drog jag har testat, eftersom man har lika ont. Enda skillnaden är att man blir mer avslappnad och accepterar smärtan mer, fast samtidigt blir man ju illamående. Nej, morfin är överreklamerat. :)

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...