Nu har dom skurit i mig

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Macho Woman skrev:
De ville vara säkra på vad felet var först. De jävlarna!

Fast det hade inte spelat någon roll. Morfin är den sämsta drog jag har testat, eftersom man har lika ont. Enda skillnaden är att man blir mer avslappnad och accepterar smärtan mer, fast samtidigt blir man ju illamående. Nej, morfin är överreklamerat. :)
Då har du fått dåliga grejjer :D finns ett syntetiskt morfin som heter hallcion som är väldigt smärtstillande,e ju lixom det som e vitsen med moffe ju.Hörs ju på namnet,mååååååår fint. :rofl

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
ktmjacke skrev:
Då har du fått dåliga grejjer :D finns ett syntetiskt morfin som heter hallcion som är väldigt smärtstillande,e ju lixom det som e vitsen med moffe ju.Hörs ju på namnet,mååååååår fint. :rofl

Finns ett som heter Ketogan oxå. Fick det intravenöst i ganska ansenlig mängd. Var som en explosion av skönt som spred sig från armen till resten av kroppen första dosen jag fick. Sen va jag i dimman i en vecka.. :)

Bra skit

ChaosX

Våga vägra väg!!!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Husqvarna 250 CR 03
Puttefnask skrev:
Flaskor det står ACO glidslem på sönder kalla kårar genom min kropp oxå :eek: det är nästan så man behöver lugnande efter en titt på en sån flaska
Glidslem är bra att ha!!! :tungan

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Bara ett litet förtydligande:
Hela armen behövs sällan användas för undersökning per rectum. Det måste ni nog förväxla med något ni sett på "Veterinärerna" på TV eller nåt. Enda undantaget torde väl vara om vederbörandes ändtarm skulle vara så.....rymlig?.....att ett finger inte räcker till.

Fast då borde knappast glidslem behövas heller. :fakta :D

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
Macho Woman skrev:
Morfin är den sämsta drog jag har testat, eftersom man har lika ont. Enda skillnaden är att man blir mer avslappnad och accepterar smärtan mer, fast samtidigt blir man ju illamående. Nej, morfin är överreklamerat. :)

Morfin är helt underbart tycker jag! Har fått det några ggr. och inte mått illa eller något sånt efteråt. Men det är ju klart att olika personer reagerar olika på droger. Är numer immun mot de flesta "vanliga" smärtstillarna och är tvungen att överdosera när jag har ont för att det ska funka! Är det bra eller dåligt???? :confused:
Nåja, jag kör iaf inte med droger i kroppen, är inte helt :kocko

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
pajo skrev:
Morfin är helt underbart tycker jag! Har fått det några ggr. och inte mått illa eller något sånt efteråt. Men det är ju klart att olika personer reagerar olika på droger. Är numer immun mot de flesta "vanliga" smärtstillarna och är tvungen att överdosera när jag har ont för att det ska funka! Är det bra eller dåligt???? :confused:
Nåja, jag kör iaf inte med droger i kroppen, är inte helt :kocko
Prova att gå på skiten i 2-3 veckor, så ska du se. Mage/tarmar blir som armerad betong, magknipet är i klass med att få besök av Jack The Ripper.

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
valmers skrev:
Prova att gå på skiten i 2-3 veckor, så ska du se. Mage/tarmar blir som armerad betong, magknipet är i klass med att få besök av Jack The Ripper.

Har provat och håller med dig fullständigt! Smärtlindringen är skön för stunden men när man behöver mer riller för att klara av bieffekterna av de första pillren man käkat då börjar det bli jobbigt! Tror inte jag var på muggen på 1½ vecka eller nått när det var som värst!

Jack the Ripper?? Mycket bra liknelse :tummenupp Själv tänkte jag på att jag började förstå hur harakiri kändes :död

Optimalt

+ + + + +
Gick med
21 Mar 2003
Hoj
cbr 1000 -06
På tal om armar i kanelgången så fick en kompis till mig åka in för "kamera-i- rumpan-undersökning", och när han ligger där med kabel och grejjer uppkörda i tolvfingertarmen ropa doktorn in 4 st söta AT läkare av det täckta könet.

Läge att känna sig tuff och macho va :D

innovate

Liten yngling på en 5kW?
Gick med
20 Dec 2003
Hoj
moppe? ;)
Optimalt skrev:
På tal om armar i kanelgången så fick en kompis till mig åka in för "kamera-i- rumpan-undersökning", och när han ligger där med kabel och grejjer uppkörda i tolvfingertarmen ropa doktorn in 4 st söta AT läkare av det täckta könet.

"En kompis till mig"
Joda, det brukar ju låta så

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Optimalt skrev:

Jamen tänk på vad de stackars AT-läkarna fick gå igenom! Tror du verkligen att att det är så kul att titta på håriga rumpor med instrument instuckna i? :3freak

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Kjelle skrev:
Jamen tänk på vad de stackars AT-läkarna fick gå igenom! Tror du verkligen att att det är så kul att titta på håriga rumpor med instrument instuckna i? :3freak
Håriga???Rakar inte ni era??? :D

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
Optimalt skrev:

Tell me all about it!

AT-läkaren Anna ca 25-26 år kollade om jag hade pungbrock, passade även på att ta fram tuben med glidslem o körde den valsen i bummen på mig oxå. Detta efter att jag hade legat hemma o vridit och vänt på mig utan att duscha ett par dar, älgar på kallingarna hade jag oxå. Det kunde inte bli mycket värre den dagen iaf :hihi

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprillia Mana -08
Tjoffe skrev:
Tell me all about it!

AT-läkaren Anna ca 25-26 år kollade om jag hade pungbrock, passade även på att ta fram tuben med glidslem o körde den valsen i bummen på mig oxå. Detta efter att jag hade legat hemma o vridit och vänt på mig utan att duscha ett par dar, älgar på kallingarna hade jag oxå. Det kunde inte bli mycket värre den dagen iaf :hihi

Bättre med älgar PÅ kallingarna än brunbjörnar I dem :tummenupp

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...