Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Finns det något mer pinsamt än "MC-Träffar"?
Ja.. "Stockholmsveckan" ...
Problemet som jag ser det, är att resten av sveriges befolkning verkar tro att hela ön är något jävla Skara sommarland....det är helt ok att springa runt som huvudlösa kycklingar i Visby & spy räksallad & pissa i portuppgångarna....& det är helt ok att köra hoj som ett svin ute på landsbyggden...
Pinsamt är vad det är.
Under Stockholmsveckan skulle jag på riktigt vilja köra runt i denna & bara spruta bort...allt...(gärna den låten ur högtalarna också)
[/url]
Visby på sommaren är plågsamt. Speciellt medeltidsveckan tycker jag. Det där med människor som ser vuxna ut men är fulla mest hela dagarna, klär sig i säckväv och beväpnar sig med yxor och andra tillhyggen. Stockholmsveckan har jag aldrig sett men jag gissar att det är samma sak, med säckväven utbytt mot en tenniströja i ngn glad färg från Ralph Lauren och pappas kreditkort istället för yxa.
Det där med människor som ser vuxna ut men är fulla mest hela dagarna, klär sig i säckväv och beväpnar sig med yxor och andra tillhyggen.
Tidelag heter det väl,,,,,,ska du va uppkäftig kan du väl använda svenska.Nee ja tror det beror på tigelag med div får på den ön men ingen skriver om det hehe men det ligger i tiden Eller inte
Finns ju en tråd ''vill ligga i visby'' om ja nu minns
ASG
//Robin
äch bullshit! medeltidsveckan är ju bland de bästa veckorna på året och är inte att jämföra med sthlmsveckorna, du verkar ha missat hela grejjen med det..
Förstår att det är ett stort problem i Alingsås...
Förstår att det är ett stort problem i Alingsås...
Gotlänningarna har ju tom fått extra ryggkotor pga sin ringa ligga-krets....
det är sant
???????? från Alingsås..ge sig nu Det Lelle och trafik vett vi va inne påGotlänningarna har ju tom fått extra ryggkotor pga sin ringa ligga-krets....
det är sant
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |