Nu kör vi hoj-tråden!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
De senaste tre dagarna har det varit sol två dagar och pissregn en dag. Samma tre dagar har jag åkt hoj en hel av dessa. Dagens fråga lyder således: vilken dag åkt jag hoj hela dagen? En av de soliga eller den det pissade hala JÄVLA dagen??

Rätt svar kanske ni kan gissa er till....

Tog en timme under täcket igår efter jag kommit hem innan jag _började_ tina upp.

Körde nog som snabbast 1.30-tempo med tanke på regnet så det var nog inget att klocka :(
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
fan vad jag börjar tröttna på allt skit som kostar mig en jävla massa pengar :( som tex dyra försäkringar mm som man inte utnytjar till 110% varför började man inte spela 4 i rad eller liknande istl :död
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
blom skrev:
fan vad jag börjar tröttna på allt skit som kostar mig en jävla massa pengar :( som tex dyra försäkringar mm som man inte utnytjar till 110% varför började man inte spela 4 i rad eller liknande istl :död

Du menar sånt där med ringar och kryss? Det är nog materialsport det med, dyra pennor och speciellt papper ska du se... :D

Schack har jag provat men det funkade inget bra då jag är känslig för drag och blir fort matt. :D
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:
Du menar sånt där med ringar och kryss? Det är nog materialsport det med, dyra pennor och speciellt papper ska du se... :D

Schack har jag provat men det funkade inget bra då jag är känslig för drag och blir fort matt. :D
Alldeles för tokbra skämt för att komma från dig :fakta :fatta!

Seså... Berätta nu vem du hört det av....
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
Supermoto skrev:
Alldeles för tokbra skämt för att komma från dig :fakta :fatta!

Seså... Berätta nu vem du hört det av....

Ok, jag erkänner att det är ett gammal skämt, farsan har kört med det så länge jag kan minnas...
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
jag va uppe på stan nyss, det haglade så mycket att jag hade full värme för att tina av issörjan från rutan, jag åker inte i kväll, enligt smhi blir det regn
 

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Ort
Granne med Gelleråsen.
Hoj
DBS
TERMINATOR skrev:
jag va uppe på stan nyss, det haglade så mycket att jag hade full värme för att tina av issörjan från rutan, jag åker inte i kväll, enligt smhi blir det regn
jag vill passa på att göra inlägg 200 på denna tråd... samtidigt som jag säger som CTD, regnar det inte blir det Twinmuller på stan ikväll! :rock
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top