Nu kör vi hoj-tråden!

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
erik skrev:
Fredag efter jobbet och lördag (långtur kanske?) tänkte jag åka hoj om vädret tillåter. Sen blir det att montera på Stefans bakdäck och besiktiga på tisdag.

Nästa onsdag siktar jag på Gelleråsen om det inte regnar. Då kan ni ju ta en tur dit om ni vill se sveriges långsammaste rookie... Egentligen är jag så långsam att jag inte borde tala om för bekanta när jag ska köra men eftersom 5 st redan sett mig smyga runt på banan så är det ju skit samma.
men nästa gång så ska du ligga runt 1.10 vi talade ju om för dig vad du gjorde fel, du var ju väl medveten om det själv med. men jag kan repetera det för dig så det sitter.
Gasa hårdare, bromsa senare, kör fortare i kruvorna och håll bättre spår.
:tummenupp :tungan
för att vara ärlig, så strunta i dom som är bakom dig, dom klarar sig nog, se frammåt så kommer du få mycket bättre flyt på körningen tror jag..
ang. åkning i helgen så har dom utlovat regn tills dess.
jag har dock lovat Anol en tur i morgon. hör av dig om du vill med. och lycka till på Gåsen.
 

Gaffa-mannen

Touringdäck på Gelleråsen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
Suzuki GSF 1200s Bandit, + Honda ANF125 Innova
Jag kom loss från styrelsemötet runt 19:30...
Tog ut bågen en sväng och navigerade runt lite väster om Kumla. Riktigt fint väder, och inte speciellt kyligt. Hittade tillochmed en av tjejens släktingar som jag tappat ur minnet var de bodde.
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
erik skrev:
Fredag efter jobbet och lördag (långtur kanske?) tänkte jag åka hoj om vädret tillåter. Sen blir det att montera på Stefans bakdäck och besiktiga på tisdag.

Nästa onsdag siktar jag på Gelleråsen om det inte regnar. Då kan ni ju ta en tur dit om ni vill se sveriges långsammaste rookie... Egentligen är jag så långsam att jag inte borde tala om för bekanta när jag ska köra men eftersom 5 st redan sett mig smyga runt på banan så är det ju skit samma.
Cool!
Då kanske jag skulle passa på att begå RR-träningsdebut jag oxå....
Du får visa mig lite hur man gör Erik eftersom du tränat oändligt fler gånger än mig ;)
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
Supermoto skrev:
Cool!
Då kanske jag skulle passa på att begå RR-träningsdebut jag oxå....
Du får visa mig lite hur man gör Erik eftersom du tränat oändligt fler gånger än mig ;)

Vem som visar vem återstår väl att se... Men som sagt, är det bara bra väder och att det funkar med jobbet så tänker jag köra.
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
Mattias650 skrev:
Bara vi slipper fler gubbar-bakom-ratten-som-inte-använder-backspegeln så vore det bra. :kocko
du menar gubbar-bakom-ratten-som-inte-använder-backspegeln-och-nästan-kör-i-diket-med-bruna-kallsonger-och-mitt-långfinger-i-ansktet :) nä dom är inte trevliga. jag var ganska inställd på det dock..
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
crashtestdummy skrev:
du menar gubbar-bakom-ratten-som-inte-använder-backspegeln-och-nästan-kör-i-diket-med-bruna-kallsonger-och-mitt-långfinger-i-ansktet :) nä dom är inte trevliga. jag var ganska inställd på det dock..
jävla bögeri att jag missar sådana roliga saker :död
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
idag vart det en jäkligt snabb tur till Onnaboda och tillbaka, först tänkte jag åka över käglan men då mötte jag regnet och åkte åt andra hållet, fin tur, med sol faktiskt. :yoparty
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
är det någon som är sugen att åka lång sväng i morrn, det har kommit till min känne dom att det ska fikas i dalarna i morrn närmare bestämt i Torsång som ligger utanför borlänge, ska kolla vilken tid det är och så återkommer jag


KL 18.00 är det i Torsång


Växlande molnighet och uppehåll.
+13 till +21
Sydväst 2 m/s
 
Last edited:

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Supersport(touring)
Njaa, Dalarna hoppas jag nog över, lite för mycket extra kromosom-material där uppe. Ni har väl sett "Den sista färden"? ICA Torsång säljer sannolikt även banjosträngar.... :D

Däremot skulle vi ju åka och kolla på lill-Erkki på Åsen ikväll. Verkar faktiskt som om jag skulle kunna komma loss. Någon mer som fortfarande är intresserad? Jag slutar runt 16.30, måste hem och hämta hojen, men skulle kunna rulla runt 17.30. Vad sägs?
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Kjelle skrev:
Njaa, Dalarna hoppas jag nog över, lite för mycket extra kromosom-material där uppe. Ni har väl sett "Den sista färden"? ICA Torsång säljer sannolikt även banjosträngar.... :D

Däremot skulle vi ju åka och kolla på lill-Erkki på Åsen ikväll. Verkar faktiskt som om jag skulle kunna komma loss. Någon mer som fortfarande är intresserad? Jag slutar runt 16.30, måste hem och hämta hojen, men skulle kunna rulla runt 17.30. Vad sägs?




vet i fan om jag har lust att visa mej med en så smutsig hoj, folk kan ju tro att att man är en lortgris :hihi :hihi :hihi :hihi



skämt åt sido, jo visst kan vi åka till åsen, ska några fler med??
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Kjelle skrev:
Njaa, Dalarna hoppas jag nog över, lite för mycket extra kromosom-material där uppe. Ni har väl sett "Den sista färden"? ICA Torsång säljer sannolikt även banjosträngar.... :D

Däremot skulle vi ju åka och kolla på lill-Erkki på Åsen ikväll. Verkar faktiskt som om jag skulle kunna komma loss. Någon mer som fortfarande är intresserad? Jag slutar runt 16.30, måste hem och hämta hojen, men skulle kunna rulla runt 17.30. Vad sägs?


spelar du banjo :va :va ända banjon du lirar på är väl skinnbanjon :hihi :hihi
 

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Supersport(touring)
Då kollar vi när Erik försvarar klubbfärgerna. Tid? 17.30 vid kistan??

1. Kjelle
2. T2
3. Räkrolle
4. ev Niklas
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top