Nu kör vi hoj-tråden!

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
crashtestdummy skrev:
men om det är finväder imorgon, vilka ska med skånepågen då?? jag är sugen på att åka men inte själv med en skånig :D HAHA
Vad för skåning??
Säkert att han inte är från Halland? De låter jäkligt lika men blir förbannad esom fan om man råkar säga fel :lol
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
i morgon kl 11,00 kommer jag stefan och erik stå vid kistan för en midsommar tur på några mil... någon mer som vill med?
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
blom skrev:
i morgon kl 11,00 kommer jag stefan och erik stå vid kistan för en midsommar tur på några mil... någon mer som vill med?

Jag kommer tyvärr inte komma... Helena hade visst lovat bort oss på dagen.

Jag ska dock försöka ta en tur på söndag om det kan passa herrarna.
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Jo... den egna viljan har gått i ide
det får vi råda bot på..

du fråga din fru om en viss jessica i kassan på ica är trevlig.. sen den blonda tjejen på frukt och grönt, hon har tattueringar och är rätt så ny (tror jag) lite insider info nu tack :tungan
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
blom skrev:
det får vi råda bot på..

du fråga din fru om en viss jessica i kassan på ica är trevlig.. sen den blonda tjejen på frukt och grönt, hon har tattueringar och är rätt så ny (tror jag) lite insider info nu tack :tungan

Om det är den Jessica som Helena tror så ska du citat "ge fan i henne". Hon är bara 20... inget för farbror med andra ord. Fast hon ska visst vara trevlig.

Frukt- och grönt tjejen är så pass ny att Helena inte känner henne (dessutom har hon ju slutat så det blir dåligt med insider om den nya personalen).

Ett erkänt raggningsknep är att helt enkelt fråga om dom vill ligga med dig, ibland fungerar det men oftast får man stryk, det kan det dock vara värt eftersom det ibland går hem .
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Om det är den Jessica som Helena tror så ska du citat "ge fan i henne". Hon är bara 20... inget för farbror med andra ord. Fast hon ska visst vara trevlig.

Frukt- och grönt tjejen är så pass ny att Helena inte känner henne (dessutom har hon ju slutat så det blir dåligt med insider om den nya personalen).

Ett erkänt raggningsknep är att helt enkelt fråga om dom vill ligga med dig, ibland fungerar det men oftast får man stryk, det kan det dock vara värt eftersom det ibland går hem .
jessica är mörkhårig , halv långt hår.. 20 smakar ju fågel :tungan bara två år ynger än mig.. mer info om denna lilla sockerbit tack :tummenupp
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
blom skrev:
jessica är mörkhårig , halv långt hår.. 20 smakar ju fågel :tungan bara två år ynger än mig.. mer info om denna lilla sockerbit tack :tummenupp

Helena vägrar släppa mer information... Får hitta nåt annat sätt att luska fram den på.
 

Aero

PBR
Gick med
23 May 2003
Ort
Pennybridge
Hoj
Stor, go & tysk
Det är väl inte å tänka på att nån ska köra hoj idag, eller??? Man lär väl stå där vilsen o ensam vid kistan kl 13.00....
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Aero skrev:
Det är väl inte å tänka på att nån ska köra hoj idag, eller??? Man lär väl stå där vilsen o ensam vid kistan kl 13.00....
ja nu har du 8 min på dig fast du bor ju där :) har molly så tyvär.. men till veckan då blir det rock n roll :banana
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
Nu är det kört, Jag är så jäääkla åksugen, jag är nere i skåne nu och har inte kört hoj på, ja fan en vecka. :död

Jag kommer hem till öret för att packa om på torsdag-mån. På fredag så SKA jag ut och åka. Och ni som läst detta SKA med.
så ställ upp nu för böveln. vi åker en långresa på fredag, :7peta BE THERE OR BE SQUARE!
kom gärna med tips på bra turer.
:yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top