blom skrev:ban dag
Kollade kalendern och såg att MCE har körning, vet du mer exakt?
blom skrev:ban dag
jag kommer 10 över isf.TERMINATOR skrev:kan vi åka kl 17.00 från stortorget????? jag jobbar ons kväll och det skulle va skoj att hinna följa med
vet bara att noice är där och kör nu. började vid 09,00 och slutar vid 17,00-17,30 typ.erik skrev:Kollade kalendern och såg att MCE har körning, vet du mer exakt?
blom skrev:vet bara att noice är där och kör nu. började vid 09,00 och slutar vid 17,00-17,30 typ.
ok. vet bara vad noice saerik skrev:Slutar senast 16... då börjar nämligen träningen.
jag är där till 17.15 om det inte regnar.blom skrev:fan som det ser ut nu så kanske jag inte kan haka på men vi får se
crashtestdummy skrev:jag är där till 17.15 om det inte regnar.
erik skrev:Då är det bara att skruva på regndäcken...
Ja, det var verkligen tokskoj...Supermoto skrev:Räkan hade tokskoj. Jag filmade lite och det såg riktigt bra ut får jag säga .
Mer PBR-folk på bana - NU !
Jag vet åtmnistone EN som riktigt snart tar sina första stapplande steg
jag kraschade mina regndäcksfälgar för 2 veckor sen på donnington, annars hade jag gjort det.....blom skrev:
ja och du vet ju var mina fälgar sopade... ja ja vi kommer tebaxcrashtestdummy skrev:jag kraschade mina regndäcksfälgar för 2 veckor sen på donnington, annars hade jag gjort det.....
laga laga lagaTERMINATOR skrev:HELVETE ni får klara er utan mej idag, när jag skulle hämta hojen fans det ingen luft i framhjulet
blom skrev:laga laga laga
ok ok okTERMINATOR skrev:jag hinner inte, jag håller på att förbereda inför begravningen på fredag, ska försöka i morgon, på fredag drar vi ju till öland och då måste hojen va ok igen
jag åker ner till 17.15 som avtalat.Stefan skrev:Nån som ska med på en tur?
Kör vi 17:15 eller 18:00 som vanligt?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |