blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
på onsdag tänkte jag försöka att ta en fin jäkla tur
Ingen aning, har inte hunnit snacka med Henrik...Supermoto skrev:Blev det nåt av min film??
japp men tyvärStefan skrev:Nu går jag o lägger mig ett par timmar, är det fint väder när jag vaknar kanske man kan ta en sväng.
Nån mer som är sugen?
min hoj hänger sönderskruvad från gafflarna på en gaffeltruck...blom skrev:japp men tyvär
vad gör du med din hoj??? däckbyte eller?crashtestdummy skrev:min hoj hänger sönderskruvad från gafflarna på en gaffeltruck...
men jag kan köra med den gröna Clarken istället.
PIMP MY BIKE!!blom skrev:vad gör du med din hoj??? däckbyte eller?
jag lödde fast 6 kablar och höll i en nummerplåt, samt körde runt och letade efter luft en kvart. så var vi kvitt.blom skrev:åkte du till frasses? vad fick du ge?
mycket bra pris mycket bracrashtestdummy skrev:jag lödde fast 6 kablar och höll i en nummerplåt, samt körde runt och letade efter luft en kvart. så var vi kvitt.
Nämen... Jag vill ju fortfarande ha bra pris i butiken (som jag trodde du jobbade i )crashtestdummy skrev:jag lödde fast 6 kablar och höll i en nummerplåt, samt körde runt och letade efter luft en kvart. så var vi kvitt.
som sagt jävligt sugen men ickeStefan skrev:om det inte regnar efter 17.00, nån som är sugen?
Ring mig efter 16:30 om ni kan åka 070/3919070
jag tar gärna en tur. men jag måste hänga på hjulen bara,,, går fort om man får hjälp... tex. av en händig bonddräng på en R1:aStefan skrev:om det inte regnar efter 17.00, nån som är sugen?
Ring mig efter 16:30 om ni kan åka 070/3919070
kjelle.. det vet du. då kan vi skruva lite fjädring åt dig, jag tror jag kommit på ett "knep" det vart bra på min hoj iaf.Kjelle skrev:Åka på onsdag, någon, i händelse av icke-getpung-sugande väder?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|