Kjelle skrev:Ok. Var ska vi fika?
först toyduras, sen i arboga, sen får vi inget förens i fiskeboda, sista blir väl kondis i odensbacken
Kjelle skrev:Ok. Var ska vi fika?
erik skrev:Idag har t.o.m. jag åkt hoj, körde totalt 5 mil tror jag... Till Kumla för att tvätta och sedan hem igen (tog en pytteliten omväg men det började mörkna och jag hade tonat visir så den extrasvängen blev inte lång).
TERMINATOR skrev:men häng med på ons du oxå det vore skoj
sluta att säg att du ska träna, du står ju bara och snackar skit i depån, har jag hörterik skrev:Om jag inte åker och tränar så kanske jag kan hänga med en sväng.
Där kan man lära sig mycketTERMINATOR skrev:sluta att säg att du ska träna, du står ju bara och snackar skit i depån, har jag hört
Stefan skrev:Där kan man lära sig mycket
TERMINATOR skrev:sluta att säg att du ska träna, du står ju bara och snackar skit i depån, har jag hört
nja inte hela saningen va.. du sjunger ju i hjälmenerik skrev:Mellan passen snackar jag skit. När det ska köras håller jag käften och kör...
blom skrev:nja inte hela saningen va.. du sjunger ju i hjälmen
teddybjörnen fredriksson har väl nynnats någon gång i din kruka oxå om jag fattat saken rätterik skrev:Kan väl hända att jag sagt: oooohhh shit nån gång , sist sa jag nog ooops också när 125:an slog mot mitt ben...
blom skrev:teddybjörnen fredriksson har väl nynnats någon gång i din kruka oxå om jag fattat saken rätt
blom skrev:teddybjörnen fredriksson har väl nynnats någon gång i din kruka oxå om jag fattat saken rätt
TERMINATOR skrev:mmm eller oppss i didit agin
TERMINATOR skrev:fan va åksugen jag är ser fram emot onsdags turen
vilka ska med
1.Terminator
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18..
19.
crashtestdummy skrev:Det är bra termi.. gör iordning 19 platser.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|