Mattias650 skrev:Jag hänger på ikväll!
18.00 vid kistan.
toppenTengil skrev:Jag med! 18:00
HEHE, jag ska _troligen_ köra instruktör dåraukroland skrev:Kanske kan komma ifrån imorgon och vara med...
Någon som ska med och köra på Gelleråsen på onsdag nästa vecka?!?
Det är bankörning hela dagen eller iaf mellan 9:00 och 16:00...
Ställer om fjädringen gör väl du med en knapp på styret. Medans du kör...Aero skrev:Ajajaj, förlåt, insåg inte att det var Hardcoresektionen som höll i åkningen på onsdag.. Jag menade förstås DEPÅ-stoppet, när vi byter knäpuckar och ställer om fjädringen.
Yepp, det är en licensgrupp med...erik skrev:Kanske (för visst är det en licensgrupp med?), ska försöka träna på kvällen i alla fall, frågan är om man orkar hela dagen...
Hmmmm....Supermoto skrev:HEHE, jag ska _troligen_ köra instruktör då
...
Kyckling skrev:Tyvärr så har jag inte rätt hoj för att hänga med er.
Men jag kanske kommer förbi torget och vinkar iaf.
När jag försökte vara med så åktes det gamla stora vägen till Arboga.Tengil skrev:Super Duper åkte med på våra turer när han hade husan första året
Det är ingen dum idé alls. Askersund/Karlsborg/Forsvik/Röfors/Askersund alternativt Laxå, är en ruggigt bra väg. Har åkt den flera gånger i sommar och blivit religös varje gång. Speciellt vägen mellan Unden och Röfors är riktigt bra.crashtestdummy skrev:Vafan ska vi fika? vi ska ju köra hoj..
jag gissar på att vi åker mot Askersund imorgon va? Väg 49 mellan askersund och Karlsborg är fortfarande ouptäkt för mig... någon som har synpunkter, Askersund erbjuder ju fikamöjligheter också.
vem fan är detLigatus skrev:hänger gärna med om man får.. men e inte någon puckskrapare än!! så lär ju inte hänga med i svängarna!
Kyckling skrev:Dessutom har jag grusdäcken på nu.
(Och de har nån skum vobbel-effekt från 100 och uppåt).
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|