crashtestdummy
Ompa ompa.
blom skrev:jag kommer om det är väder
hon hade öroninflamation
jag åker alltid om det inte regnar
I'll be there.
blom skrev:jag kommer om det är väder
hon hade öroninflamation
blom skrev:tack för turen kort men trevlig.. kul att lövis och erik kom oxå
TERMINATOR skrev:Mmmmm min bästa sträcka, typiskt
nä jag höll minst 75.... ni var ju nästan 5-10 min efter, fast lite komiskt att dom bara gled förbi och vinkadeerik skrev:Tror fan vi tappade 5 min på det missödet... Fast vi hade nog tur ändå, det gick ju inte direkt i 70 när vi körde förbi.
crashtestdummy skrev:nä jag höll minst 75.... ni var ju nästan 5-10 min efter, fast lite komiskt att dom bara gled förbi och vinkade
jag såg dom inte ens komma, vart ifrån kom dom? vi kom uppifrån, lång vänsterkurva- vänster i T-korsningen, in under viadukten (somliga på slangen) var det där dom kom?TERMINATOR skrev:tror det gick 120-130 ca när jag fick se dom komma glidandes ner för backen, släppte av ganska snabbt
crashtestdummy skrev:jag såg dom inte ens komma, vart ifrån kom dom? vi kom uppifrån, lång vänsterkurva- vänster i T-korsningen, in under viadukten (somliga på slangen) var det där dom kom?
kom dom samma väg som oss?erik skrev:några hundra meter efter att vi åkt under viadukten.
jasså där... haha.TERMINATOR skrev:nää dom kom ner glidandes i en backe på höger sida några 100 m efter viadukten, sen låg dom ca 200 m bakom erik och gayade sig i sin bil
jag är trasig idag... ska nog inte köra..raukroland skrev:Sådär ja, nu har man fått lite mat i magen...
Tänkte ta och glida iväg på din favoritsträcka crashtestdummy, ska du med?!?
hur var läget uppe på käglan då??crashtestdummy skrev:jag är trasig idag... ska nog inte köra..
Jo, det var fint men nu har det börjat komma ut en del grus på vägen... De har ju fyllt upp med grus utanför asfalten i en del kurvor...crashtestdummy skrev:hur var läget uppe på käglan då??
inget grönsakskörande idag?raukroland skrev:Jo, det var fint men nu har det börjat komma ut en del grus på vägen... De har ju fyllt upp med grus utanför asfalten i en del kurvor...
Inte trevligt alls men det är bara i tre, fyra av kurvorna...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|