blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
en bra ide.. det sura är att gå omkring i skinn på tävlingarTERMINATOR skrev:Lördags turen kan vi ta till tibro och kika på motocross, 26 mil ToR
en bra ide.. det sura är att gå omkring i skinn på tävlingarTERMINATOR skrev:Lördags turen kan vi ta till tibro och kika på motocross, 26 mil ToR
TERMINATOR skrev:Lördags turen kan vi ta till tibro och kika på motocross, 26 mil ToR
blom skrev:en bra ide.. det sura är att gå omkring i skinn på tävlingar
erik skrev:Vad är det för cross? SM? Jag kan vara intresserad av att följa med, ska bara kolla om jag kan styra av lite annat som är inplanerat.
trevligt för detTERMINATOR skrev:nää det är nog inte sm utan serien i div 2 skulle jag tro
självklart är jag på... jag delar vårdnaden av sambon med IKEA varannan helg, så jag är fri i helgencrashtestdummy skrev:På lördag ska jag köra hoj hela dagen, jag har fintat iväg frugan till hennes faster Någon som vill med? Anol?
pseudofylloblom skrev:på lördag ska jag på raggarträff i linde och dra i mig några vinare
ska du mde i em också??anol70 skrev:självklart är jag på... jag delar vårdnaden av sambon med IKEA varannan helg, så jag är fri i helgen
typ falsk, oäkta.blom skrev:pseudo måste vara från karlskoga förklara
crashtestdummy skrev:typ falsk, oäkta.
jag kommer nog att sluta lite tidigare idag och åka ut.. antagligen vid kl 14,. typ
TERMINATOR skrev:nää det är nog inte sm utan serien i div 2 skulle jag tro
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |