Nu kör vi hoj-tråden!

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
crashtestdummy skrev:
Nu är det kört, Jag är så jäääkla åksugen, jag är nere i skåne nu och har inte kört hoj på, ja fan en vecka. :död

Jag kommer hem till öret för att packa om på torsdag-mån. På fredag så SKA jag ut och åka. Och ni som läst detta SKA med.
så ställ upp nu för böveln. vi åker en långresa på fredag, :7peta BE THERE OR BE SQUARE!
kom gärna med tips på bra turer.
:yoparty
vad fan gör du i skåne?? blev du så inspererad av dina nya polare :D

på fredag susar jag till sthlm en sväng tror jag... annars är jag lätt med och åker :)
 

Mr Vader

Galaxhärskaraspirant!
Gick med
2 Apr 2005
Ort
Granne med Gelleråsen.
Hoj
DBS
crashtestdummy skrev:
Nu är det kört, Jag är så jäääkla åksugen, jag är nere i skåne nu och har inte kört hoj på, ja fan en vecka. :död

Jag kommer hem till öret för att packa om på torsdag-mån. På fredag så SKA jag ut och åka. Och ni som läst detta SKA med.
så ställ upp nu för böveln. vi åker en långresa på fredag, :7peta BE THERE OR BE SQUARE!
kom gärna med tips på bra turer.
:yoparty
Skulle kunna följa med om du ska ut och på kvällen... jag kommer att vara i Kga under dagen...
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
anol70 skrev:
Skulle kunna följa med om du ska ut och på kvällen... jag kommer att vara i Kga under dagen...
jag kommer nog att köra 2 turer under morgondagen, dels en kort men snabb dagstur, sen en lite längre kvällstur.
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
crashtestdummy skrev:
ska vi ta en snabbtur till Askersund och bada i Tivedsbadet, beställa service av Billy och fara hem igen? 2 timmar typ..
jag måste bara vakna till.. först somnade jag väl vid 01,30 tiden för att jag ville ut och åka hoj sen vaknar jag kl 04,00 och vill bara ut och åka hoj, lyckades somna om tills 07,30, måste ringa försäkringsbolag om en liten stund sen är jag ledig i några timmar.
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
blom skrev:
jag måste bara vakna till.. först somnade jag väl vid 01,30 tiden för att jag ville ut och åka hoj sen vaknar jag kl 04,00 och vill bara ut och åka hoj, lyckades somna om tills 07,30, måste ringa försäkringsbolag om en liten stund sen är jag ledig i några timmar.
ja det vart ju en riktig possörtur det där. JÄKLIGT snygg hoj blompan.! :tummenupp den verkar mer lättslangad än Millen också.
IKVÄLL vill jag ut en tur, det ser dock ut att bli en störtskur nu så vi får väll se hur det blir. Någon som vill med ut en sväng om det inte regnar?
 

kripelinus

Bytte RF900 mot R1 Lite skillnad He He H
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Frövi
Hoj
ERETTA
Åka i morrn

ere nå åka i morrn vid kistan.
Söker nåra att åka me
Ni verkar vara ett lagom knäppt gäng.
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
jag ska gifta bort min kompis i Karlskoga i morgon så jag får nog stå över. Söndag eftermiddag däremot, när solen och bakfyllan lugnat sig lite... då jävlar :yoparty
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
blom skrev:
vad ska du meka med då

Byta bromsbelägg, eventuellt däck, allmän rengöring och översyn. Inga stora insatser men jag vill ändå kolla över hojen så jag vet att allt är ok.
 

Tengil

PENNYBRIDGERIDERS
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
TL1000s -97
erik skrev:
Byta bromsbelägg, eventuellt däck, allmän rengöring och översyn. Inga stora insatser men jag vill ändå kolla över hojen så jag vet att allt är ok.

Byt beläggen fram och tvätta skiten! Jag blev faktist smuttsig när jag hjälpde dig spänna fast skiten på släpet! :mad:



:hej
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top