raukroland skrev:Du är väl begåvad med två ben?!?
Det är bara ut och springa igång den...![]()
![]()
Vodka? Var? Vem? Hur mycket? Ge mig!Skalman skrev:Nja, men vi kan ju lägga till 2 pallar vodka så tar finnarna säkert det. Om det fortfarande inte går, får väl VI lägga lite pengar emellan istället.
Tolf skrev:Kan man springa igång en twinhoj![]()
Han som jag köpte den av sa att man inte kunde det:
Tolf
Tolf skrev:Kan man springa igång en twinhoj![]()
Han som jag köpte den av sa att man inte kunde det:
Tolf
Foggy skrev:Klart man kan - gjorde jag med gamla VTR:en flera gånger förra våren! Ett säkert sätt att få upp värmen/pulsen
/F.
Nej, inte direkt...fast den funkade ju felfritt ett par år och servicar efter det. F.ö. verkar ett kompressionsförhållande på 9,4:1 inte så imponerande... men det är ju tämligen stora cylindrar/kolvar - inte som att springa igång en 600 cc rad-4:a direktTotalSatan skrev:Bytte du kolvringar på den innan du sålde den ??
![]()
Skåne kan man nog inte ens ge bortMaverick_ou812 skrev:Och hade det inte funnits Tokholmare i Tokholm hade vi kunnat sålt stan till Finland.![]()
sandstream skrev:Skåne kan man nog inte ens ge bort![]()
ZXRMANNEN skrev:Jo visst kan man!om vi skänker Skåne till Danmark så höjer man IQ-genomsnittet både där och o i Sverige!
![]()
ZXRMANNEN skrev:Jo visst kan man!om vi skänker Skåne till Danmark så höjer man IQ-genomsnittet både där och o i Sverige!
![]()
Kay skrev:Mmm, det är såå skönt att våren är här!![]()
ZXRMANNEN skrev:Kan bara vara skåningar/Danskar som kör i detta väglagMen är man sugen så är man
![]()
Hmm nu kommer du att ha feta kanter på däcken som måste bort innan den första träffen vi korvkiosken![]()
Ehh snyggt ställ by the way! Spyke elr![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |