raukroland skrev:Du är väl begåvad med två ben?!?
Det är bara ut och springa igång den...
Vodka? Var? Vem? Hur mycket? Ge mig!Skalman skrev:Nja, men vi kan ju lägga till 2 pallar vodka så tar finnarna säkert det. Om det fortfarande inte går, får väl VI lägga lite pengar emellan istället.
Tolf skrev:Kan man springa igång en twinhoj
Han som jag köpte den av sa att man inte kunde det:
Tolf
Tolf skrev:Kan man springa igång en twinhoj
Han som jag köpte den av sa att man inte kunde det:
Tolf
Foggy skrev:Klart man kan - gjorde jag med gamla VTR:en flera gånger förra våren! Ett säkert sätt att få upp värmen/pulsen
/F.
Nej, inte direkt...fast den funkade ju felfritt ett par år och servicar efter det. F.ö. verkar ett kompressionsförhållande på 9,4:1 inte så imponerande... men det är ju tämligen stora cylindrar/kolvar - inte som att springa igång en 600 cc rad-4:a direktTotalSatan skrev:Bytte du kolvringar på den innan du sålde den ??
Skåne kan man nog inte ens ge bortMaverick_ou812 skrev:Och hade det inte funnits Tokholmare i Tokholm hade vi kunnat sålt stan till Finland.
sandstream skrev:Skåne kan man nog inte ens ge bort
ZXRMANNEN skrev:Jo visst kan man! om vi skänker Skåne till Danmark så höjer man IQ-genomsnittet både där och o i Sverige!
ZXRMANNEN skrev:Jo visst kan man! om vi skänker Skåne till Danmark så höjer man IQ-genomsnittet både där och o i Sverige!
Kay skrev:Mmm, det är såå skönt att våren är här!
ZXRMANNEN skrev:Kan bara vara skåningar/Danskar som kör i detta väglag Men är man sugen så är man
Hmm nu kommer du att ha feta kanter på däcken som måste bort innan den första träffen vi korvkiosken
Ehh snyggt ställ by the way! Spyke elr
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |