Nr:18
Snabbare än Don Queer
Nu steg priset med 5k....McB skrev:Bara nästan? Jag får skärpa mig tills nästa gång. Här ska personangripas.![]()
Nu steg priset med 5k....McB skrev:Bara nästan? Jag får skärpa mig tills nästa gång. Här ska personangripas.![]()
Gulsnabbtrajja skrev:Det var väl otillåtet med "förvridna personangrepp"?![]()
Bingo skrev:Ska det personpåhoppas vill jag vara med. Vem vill bli påhoppad?![]()
Bingo skrev:Ska det personpåhoppas vill jag vara med. Vem vill bli påhoppad?![]()
Acrid skrev:Chrilles syrra:Små tofflor du vet..
GSXR1100R skrev:Jag vill bli påhoppad
Men inte av dig
För du är så Gay
Jag vill ha en Tjej
Ovanpå mig...
*Flås*
Det är uppenbart att du inte behöver några påhopp.GSXR1100R skrev:Jag vill bli påhoppad
Men inte av dig
För du är så Gay
Jag vill ha en Tjej
Ovanpå mig...
*Flås*
Ähh snacka med Chrille om det, han märker nog inte en extra, han samlar på dom....Macho Woman skrev:Måste man förresten vara syrra med någon här? Vem vill bli min brorsa?
Gulsnabbtrajja skrev:Ähh snacka med Chrille om det, han märker nog inte en extra, han samlar på dom....
Jag är redan som en dålig storebror till dig, dessutom så är vårat förhållande inte så intimt som du hade hoppats på, visst fick du omkull mig på Anderstorp men det räknas inte.Macho Woman skrev:Jessica har mer praktisk rr-kunskap än de flesta grabbarna på det här forumet. Klart att hon ska vara här.
Måste man förresten vara syrra med någon här? Vem vill bli min brorsa?
Det är det jag säger juh. Jag skojar inte när jag säger att hon är en djävel på depåliv. Dessutom kan hon mycket mera skruvning än de flesta vet, men tyvärr hindrar klena handleder henne från den typen av sysslor.Macho Woman skrev:Jessica har mer praktisk rr-kunskap än de flesta grabbarna på det här forumet. Klart att hon ska vara här.
Macho Woman skrev:Måste man förresten vara syrra med någon här? Vem vill bli min brorsa?
Macho Woman skrev:...Eller är det de senare som är familjens svarta får?
Chrille skrev:Frågar du modern så är det EXAKT så det är. Mellansyskona bildar familj och skaffar hus medan äldst o yngst åker på festivaler, festar och kör roadracing...
Chrille skrev:Det är det jag säger juh. Jag skojar inte när jag säger att hon är en djävel på depåliv.
EazyLiving skrev:Så länge man inte prata racing.... Efter lite intimare fyllesnack en kväll, så var följande namn helt okända för Jessica:
Doohan, Lawson, Roberts, Foggy, Chilli, Xaus, Falappa mfl. Rossi tyckte hon lät bekant och sen kände hon igen namnet Cralle, men inte vilken klass.... *suck*
Verkar som om någon måste ta vid där Chrilles kunskaper slutar!!![]()
Macho Woman skrev:Nej men! Då är jag tydligen drömkvinnan för alla rr-män. Jag kan de där!
Chrille skrev:Sån tur. Jag är visst inte drömkvinnan för jag kan inte heller de där.... Men det vet alla som velat snacka internationell RR med mig. Innan 2000 existerade inte rr inom ramarna för vad jag hade tid med. Men fråga gärna om rallycross...
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!