Nu ska vårtjäveln bort!!!

Easy_Mike

Återfallsknutte
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
-00, Suzuki GSX750
JoJoman skrev:
Funkar inte detta kan du ju lyssna om och om igen på Looking for freedom med David Hasselhof tills vårat flyr av sig själv.

Jafiiifan va den låten e kass... :3freak
och då har man inte hört hela...bara reklam snuttarna :näsblod
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
En droppe flytande kväve och problemet är ur världen! :tummenupp Men för hemmabruk, så är det nog lättare med kylspray (sådan som används för elektronik bl.a.). Täck för området runtomkring och kyl snabbt ner vårtan. Mindre smärtsamt än att bränna/skära bort. Funkar även på leverfläckar och andra blämmor :)
 

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
I Malmö är det skitsvårt att hitta någon som tar bort vårtor. Man måste få remiss till hudkliniken och de har megalånga köer. Min dotter har fullt med vårtor som vi kämpat med. Men nu har hon varit hos läkare och fått remiss. Ska bli intressant att se hur länge vi får vänta.....
 

TRON

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2004
Ort
bor:
Hoj
Lightbike
Vårtor beror på ett virus som sitter i hudlagret - därför kan hudflagor och delar av vårtor smitta!

Blöt huden tills den blivit uppluckrad och fila sedan ned den tills det börjar blöda. På med vårtborttagningsmedicin (finns på apoteket men jag är inte säker på om det krävs recept eller ej)
 

Mandus

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1-04
:kocko Ni är inte kloka med alla era "nu-ska-jag-visa-att-jag-är-en-riktig-man-tips!

Du måste göra ditt första (?) besök på en skönhetssalong. Dom fryser eller bränner bort den på 5 sekunder. Båda gör otroligt ont men den försvinner och sen kan du alltid ta en helkroppsmassage för att det är ju så himla synd om dig när du är klar.
 

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Skarpell. Se till att få med hela skiten annars kommer den tillbaka illa kvickt

Ännu bättre, gå till en läkare som skär bort den
 

Zergh

Mmpfs... Bytte avatar igen =)
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Zergh...
Hoj
På jakt efter en ny Ducce, Cr250n är kvar.
Mandus skrev:
:kocko Ni är inte kloka med alla era "nu-ska-jag-visa-att-jag-är-en-riktig-man-tips!

Du måste göra ditt första (?) besök på en skönhetssalong. Dom fryser eller bränner bort den på 5 sekunder. Båda gör otroligt ont men den försvinner och sen kan du alltid ta en helkroppsmassage för att det är ju så himla synd om dig när du är klar.


Någon vaknade visst med sand i manginan idag :hihi
 

Jonathan

Guest
Vad är det som gör att man får en vårta?

Jag har aldrig någonsin fått någon medan en kompis har till och från hela tiden.




:confused:
 

heinz_p

Tzze Germanz
Gick med
7 Dec 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
När jag blir stor så..
Jag hade en ruskig historia under min fot förra året. Efter en säsongs snowboardåkande (unkna snowboardboots) så försvann den helt och hållet:)

Dagens tips:
Åk ner till Österrike en säsong, ha kul, sup och bli av med vårtan!
 

Kulgan

När Kulgan vurpar hårdnar asfalten...
Gick med
6 May 2005
Ort
Umeå
Hoj
Såld...letar nytt.
heinz_p skrev:
Jag hade en ruskig historia under min fot förra året. Efter en säsongs snowboardåkande (unkna snowboardboots) så försvann den helt och hållet:)

Dagens tips:
Åk ner till Österrike en säsong, ha kul, sup och bli av med vårtan!

Hahaha jag ghjorde EXAKT det ifjol...& det FUNGERADE!!

Ja tro't eller ej....St Anton räddade min fot :tummenupp
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Kan man inte helt enkelt borra bort den?

(Edit)
Fel tråd, det gällde visst popnitar
 

Hoss

Nu tämjs asfalten med T-ACE
Gick med
27 Aug 2004
Ort
Fagersta
Hoj
T-ACE
Gjorde en halväcklig grej för några år sen i spanien. En gammal spanjor gav mej tipset att skära runt vårtan en halv millimeter så att en stark sytråd kunde dras åt, jag skulle dra tills de gjorde ont ett par dagar och på så sätt strypa den på syre. Efter två dagar såg jag att den faktiskt va lite medtagen så jag satte mej på en trappa mitt i Torrevieja och slet...

Plopp och hela skiten med en cm rot och allt bara kom... Fanskapet lämnade ett stort hål och blodet rann!!!

Hade också kämpat med den länge med medel och grejer men nu har jag ett ärr och dan kom aldrig mer tillbaka... glömmer det aldrig!!
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Hoss skrev:
Gjorde en halväcklig grej för några år sen i spanien. En gammal spanjor gav mej tipset att skära runt vårtan en halv millimeter så att en stark sytråd kunde dras åt, jag skulle dra tills de gjorde ont ett par dagar och på så sätt strypa den på syre. Efter två dagar såg jag att den faktiskt va lite medtagen så jag satte mej på en trappa mitt i Torrevieja och slet...

Plopp och hela skiten med en cm rot och allt bara kom... Fanskapet lämnade ett stort hål och blodet rann!!!

Hade också kämpat med den länge med medel och grejer men nu har jag ett ärr och dan kom aldrig mer tillbaka... glömmer det aldrig!!
Vill bara förtydliga för Långa farbron och UT. Detta gäller INTE bröstvårtan.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top