Nu smiter jag folkens in till Operation

Kungen

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2003
Hoj
R1-05,Suzuki GSX550ES-82 MED Växelindikator
Sista operationen på minst 5 år hoppas vi på..

finns mer att läsa på www.speedpix.se

hoppas jag får tillgång till internet på sjukhuset så jag kan uppdatera den löpande.

Och Nej jag kommer inte upp på mässan.

Lycka till nu och hoppas det verkligen går bra :) :tummenupp

lycka till. Snyggt ärr du har där på skinkan, chicksen kommer bli tokiga. Jag har ett på pricken identiskt ärr.

Läser också din blogg med jämna mellanrum. Avundas absolut inte din situation och hoppas att allt läker bra och att du kryar på dig snarast möjligt!

läste din blogg nu

så kan det gå, jag vet hur det är att ligga där, boooring

och.. "extra morfin om jag inte får tillräckligt på plats" :lol :hihi

kämpa på :tummenupp

Jag har varit o hälsat på Kungen på lasarettet i Trelleholla idag vid lunchtid.
Förväntade mig en kille liggande i en säng med benet i nån typ av vagga och slangar till dropp inkopplade i mannen i fråga.:sjuk

Möts dock av en kille ståendes med kryckor i nävarna och med världens vargleende på läpparna! "Nu ska jag ta ett varv här i korridoren, häng på så ska du få se vad dom opererat in för skrot!" :D

Jisses... :tuttar

Helt underbart Torstein! Du kommer att bli hur bra som helst och kämpa med sjukgymnastiken så går det ännu fortare. :tummenupp

Möts dock av en kille ståendes med kryckor i nävarna och med världens vargleende på läpparna! "Nu ska jag ta ett varv här i korridoren, häng på så ska du få se vad dom opererat in för skrot!" :D

Helt underbart Torstein! Du kommer att bli hur bra som helst och kämpa med sjukgymnastiken så går det ännu fortare. :tummenupp
fan så skönt att höra har hela tiden trott på att du kommer greja det har på ett bra sätt även fast det är kämpigt ibland, ger mig fan på att jag hittar dig på mässan i allafall:yoparty

Jag har varit o hälsat på Kungen på lasarettet i Trelleholla idag vid lunchtid.
Förväntade mig en kille liggande i en säng med benet i nån typ av vagga och slangar till dropp inkopplade i mannen i fråga.:sjuk

Attans va gött o höra!
Tänkte försöka ta mig ner till Sjvhuset o hälsa på honom.

Kungen...du kommer att bli bra! :tummenupp

Skönt att se att det blir bättre nu! Krya på dig, Torstein :)

/En gammal arbetskamrat

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back