Titus skrev:Undrar om någon har en smidig lösning för att göra eller köpa en snygg nummerskyltshållare till min r1 ? orginalet är ju inte allt för rå... :kocko
Titus skrev:Oki! men det finns ingen som har en ritning liggandes hemma? Skulle vara as kalas !
Titus skrev:kANON .Men är du säker på att det är samma fästen . I länken ovan kan man ju bäställa en plate holder som passar r6 01-02 och en annan som passar r1 02-03 och r6 -03. Tack på förhand!
enhjuling skrev:Ta loss din hållare och mät,, det kan väl inte vara så svårt
Måtten på den skissen tycker jag ser lite konstiga ut????
det verkar som att måtten mellan skruvhålen inte anger centrum på hålen utan just mellan hålen????
Jag har gjort min så att nummerskylten sitter mitt under fästet istället för bakom men det är ju en smaksak.
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=43180
Titus skrev:Jo, faktum är att det är ganska svårt att mäta...hojen står nämligen i en annan stad. Men jag får helt enkelt vänta och mäta
enhjuling skrev:Måtten på den skissen tycker jag ser lite konstiga ut????
det verkar som att måtten mellan skruvhålen inte anger centrum på hålen utan just mellan hålen????
Titus skrev:kANON .Men är du säker på att det är samma fästen . I länken ovan kan man ju bäställa en plate holder som passar r6 01-02 och en annan som passar r1 02-03 och r6 -03. Tack på förhand!
McB skrev:Det ska vara samma mått, för många jag vet har använt denna ritning till sina R1r, utan att behöva justera måtten.
Hmm... Väldigt konstigt, på min ära.enhjuling skrev:Du såg ju själv att det inte var samma.... om man tittar på bilderna så ser man ju att det är skillnad
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|