Nyårslöften

maxtreme

Hoj åkning som mitt leverne
Gick med
7 May 2008
Ort
Lycksele
Hoj
Triumph Daytona T595
Vilka Ny års löften har ni tänkt ge?

Själv har jag tänkt börja träna igen. :)
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
De där med träning skippar jag, antingen ska jag börja röka eller sluta äta grönsaker.. Får se vilken de blir :tummenupp
 

Dalkullan

joråsåatte
Gick med
15 May 2006
Ort
Borlänge
Hoj
Letar
Träna mer, äta mindre onyttigt, jobba hårdare och för tredje året i rad: Försöka hålla allt detta i år :D
 

Dexter

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2008
Ort
Vasastan
Hoj
2008, Honda CBR 600RR
Blir inga nya löften mer än att jag ska fortsätta med träningen och köra en massa hoj i sommar... :tummenupp
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Det där med att lova att man ska börja träna....det är ju ungefär som att lova att man ska sova, äta och gå på muggen. :va

Träna tillhör livet, och utan träning mår man piss.

Fast det är klart...om man inte har träning som beståndsdel i livet så kanske man måste lova. Fast det är nog ungefär lika hållbart som, om en som är träningsberoende skulle lova att INTE träna. Det går ju bara inte. :)
 

MÅLAREN

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2008
Ort
Helsingborg
Hoj
FZ8N 11a
Jag lovar, att jag ska slå upp en stor groggajävel, direkt efter tolvslaget. Allt detta lovande hit o dit.......Jävla tramsande. Folk bara missbrukar ordet LOVA ändå ju.
 

Dexter

Ny medlem
Gick med
7 Aug 2008
Ort
Vasastan
Hoj
2008, Honda CBR 600RR
Det där med att lova att man ska börja träna....det är ju ungefär som att lova att man ska sova, äta och gå på muggen. :va

Träna tillhör livet, och utan träning mår man piss.

Fast det är klart...om man inte har träning som beståndsdel i livet så kanske man måste lova. Fast det är nog ungefär lika hållbart som, om en som är träningsberoende skulle lova att INTE träna. Det går ju bara inte. :)
Problemet är väl att många tjejer tror att dom kommer gå upp 10 kg muskler bara dom sätter sin fot inne på ett gym och därför inte börjar träna. Och killar tror att dom ska också ska gå upp 10 kg muskler på ett par månader och när det inte händer så lägger dom ner träningen igen...

Men det finns ju fler alternativ till träningen än att springa på gymmet (har jag hört).
 

maxtreme

Hoj åkning som mitt leverne
Gick med
7 May 2008
Ort
Lycksele
Hoj
Triumph Daytona T595
Det där med att lova att man ska börja träna....det är ju ungefär som att lova att man ska sova, äta och gå på muggen. :va

Träna tillhör livet, och utan träning mår man piss.

Fast det är klart...om man inte har träning som beståndsdel i livet så kanske man måste lova. Fast det är nog ungefär lika hållbart som, om en som är träningsberoende skulle lova att INTE träna. Det går ju bara inte. :)

Man kan ju se de så att man egentligen tränar all vaken tid nästa (förutom då man slappa i soffan me godispåsen...) men jag vill komma igång igen efter alla skador jag haft. Klart man kan lova att börja träna och hålla upp det, ger man sig bara faan på att klara det så går det fint fint. Och har man väl börjat och då det börjar gå bättre så är det roligt igen.. :tummenupp
 

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Ort
S-holm, men med hjärtat i Hedesunda
Hoj
K1300S
Jag lovar dyrt å heligt att försöka fortsätta njuta av livet, köra massor med hoj, fortsätta ha tänjbar trafikmoral, vara dryg å jävlig, sur å bitter. Man ska hålla löftena på en lagom nivå :hihi
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Jag ska bli klar med bilhelvetet.
Sen vore det ju bra om man drog ned på vissa saker som bidrar till vidgad magsäck.
Men att lova att jag ska börja löpa igen tänker jag skippa, för det kan jag fan inte hålla ändå. :gnissla
 

tikki

STREETFIGHTERS STOCKHOLM
Gick med
16 Jun 2006
Ort
kallhäll
Hoj
VFR 800
Supa och festa mer
Ligga mer
Sluta att vara så jävla präktig och snäll hela tiden
 

N.Blomqvist

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Feb 2006
Ort
Härnösand
Hoj
2020 Harley-Davidson Ultra Limited
Samma löfte som förra året: Inte vara så självisk mot hustrun och bara tänka på mig själv och ta för mig av allt som är rolig, utan dela med mig, och låta henne ha dammsugaren lite mera och låta henne få diska ifred och så.

Jag ska bli mera jämställd helt enkelt. När hon har roligt och städar och diskar och allt sånt som tjejer tycker är kul så ska jag tvinga mig ut och köra hoj. Då blir det mera rättvist.
 

Norrman

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2005
Ort
Erfurt
Hoj
690 SMC-R -14, 660 SMC -04, TT600E -97
  • Lägga alkoholen på hyllan för gott.
  • Träna styrketräning och löpning hårdare.
  • Spendera mer tid bakom styret. :)
 

Queen

Guest
Tänka mer på mig själv, och lära mig att säga nej.
(Inte vara så jävla snäll hela tiden)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top