Nyårstråden Light 2006/2007

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
fiiii fan

en green apple tallinvodka
en halv minttu
och ett par bira

jävlar bviolek dimma gravvar

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Fan vad misslyckad fest, till en början var det skitsegt, liknade korvfest. Killarna som hade festen verkade inte så lite aggressiva heller... Blev hotad, för första gången på hemmafest, inte mindre än tre gånger. :3freak

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
själv fick man en jävla krok. så jag har tillbringat en stor del av natten på sjukhuset och ska dit idag igen. näsan är kaputt..

Joockey

Med lem
Gick med
11 Aug 2006
Hoj
Honda NSR 125 R -91
Fyfan vilken fest! :) Jag spydde upp hela dagens käk kl 21 och sen låg jag däckad till 23. Senare gick vi runt i stan till tolvslaget och sprängde lite blandade grejer. Efter tolv gick ni runt och inte gjorde ett skit, min fina partyhatt blev snodd men jag hittade den en timme senare under en parkbänk. Sedan gick jag hem till en polare och sov där i några timmar och åkte sedan hem kl 7... :tungan

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Började med lite lätt förkrök och kortspel vid nio, sedan spelade vi lite wii tennis, ser inte friskt ut med 4 fullstora grabbar som står och viftar framför tvn :hihi

Sen vid tio vart det lite mer förkrök i bastun till ungefär 11:10, sen for vi iväg till ett berg i närheten som vi promenerade uppför och kom upp ungefär 11:55

Riggade lite raketer, fyllde glasen för skål och sen var klockan 12 :)
Sen lessnade jag och den andra grabben som var mest onyktra och knallade ner för berget och gick (efter typ 6-7vurpor var) rakt ut i en jäfla snårskog, jävligt lost alltså. Sen hittade vi vägen och väntade en kvart på att dom andra skulle komma med bilnycklarna. Sen bar det iväg till bastun och efterkrök, och där var jag ungefär till mitt inlägg i OT :gnissla

Saabmosare

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2005
Hoj
Snabb
Käkade med vännerna, sen blev de Ubåtar, Brandbilar och en Dark Angel. Kryddade de med singstar som man alltid får stryk i men ändå. Höll igång hela natten fram till 6 nångång. Somnade under en julgran. :näsblod

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Loy skrev:
2686844 typ dösjebro :D
haha dösjan ftw!!:rofl
men vafan, så du tog bussen till lund, sen tåg till dösjan?.haha

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Nyårsafton 2006/2007,

Full
Illamående
Ont i magen
Ont i huvet
Slagsmål
Blod på jackan
Idioter som sköt in raketer i folkmassor
Pissväder
Regn
Dygnsur
.....men det var fan värt det för att få pussas med en jätte söt pingla vid 12 slaget!

Jag somnade imorse klockan 8:a och vaknade för en timme sen. :rolleyes:

kleinealf

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2005
Hoj
cr 125 -93 och Apollo 128cc modell 82 -57
Jag och mina alldeles för onyktra kompisar blir utkastad från en privatfest för att hon tyckte att vi var för unga. Men det jävliga var att hon inte visste hur gammal jag var:mad:

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
as full, cyklade 3 - 4 mil till grann byn för att överaska fruntimmert får en smäll på flabben av hon jag cyklar hela vägen hem igen. nästa dag gör hon slut. vikket jävla ny år då!! :huvet

ZaraxZ

Medlem
Gick med
22 Jun 2006
Hoj
SXV 550 -06
Kronen skrev:
2689121 as full, cyklade 3 - 4 mil till grann byn för att överaska fruntimmert får en smäll på flabben av hon jag cyklar hela vägen hem igen. nästa dag gör hon slut. vikket jävla ny år då!! :huvet
Fyyy fan... Får man fråga varför du fick stryk och varför hon gjorde slut:rolleyes: ?

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
Ush vill inte prata om nyår... känner fortfarande att jag inte e ibalans än:näsblod

drack typ
7öl....
nån/några alkoläsk (e inte säker)
lite grogg
nån drink....
sedan wiskey o cola...

(notera att jag var packad ifrån klockan 5på kvällen)

JA JAG HADE HUVUDVÄRK DAGEN DÄRPÅ!:D

Kronen skrev:
2689121 as full, cyklade 3 - 4 mil till grann byn för att överaska fruntimmert får en smäll på flabben av hon jag cyklar hela vägen hem igen. nästa dag gör hon slut. vikket jävla ny år då!! :huvet
inte värre än mitt fruntimmer som itne kunde hålla tassarna borta ifrån sitt X... men han sa ifårn som tur var! så det var anledningen till att jag drack lite mkt... men endå hade min brud cyklat 3 mil för att hälsa på mig hade jag blivit överlycklig! så skaffa en ny o bättre brud!

Last edited:
Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...