Ny bankörning på Anderstorp!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Nu upprepar vi succén! 2 dagar finns att välja på, den 1/8 och 1/9. Heldagar och mycket körtid! Samma stuk som tidigare körningar. Varmt välkomna till anderstorp!
Anmälan på www.humlansendurance.se
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Ja för bövlen. Res er ur hängmattan o gör nått sköj på semestern :tummenupp
Förutom att ni får uppleva årets bästa bandag kommer ni få möjlighet att få autografer av några av sveriges ballaste räserförare, få unika råd av Skalman i stil med "om ni har kommit hit o bestämt er för att kasta er - kasta er för fan själva då o låt bli o sleta me nån annan ut i gruset" samt ha möjlighet att få fjädringen fullständigt bortskruvad av glada men hemlärda besserwissrar ;)
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
Ja för bövlen. Res er ur hängmattan o gör nått sköj på semestern :tummenupp
Förutom att ni får uppleva årets bästa bandag kommer ni få möjlighet att få autografer av några av sveriges ballaste räserförare, få unika råd av Skalman i stil med "om ni har kommit hit o bestämt er för att kasta er - kasta er för fan själva då o låt bli o sleta me nån annan ut i gruset" samt ha möjlighet att få fjädringen fullständigt bortskruvad av glada men hemlärda besserwissrar ;)

Jag känner att jag behöver träna lite fallteknik, visar du spår ;)?
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Förutom att ni får uppleva årets bästa bandag kommer ni få möjlighet att få autografer av några av sveriges ballaste räserförare,
ja har ju till å me köpt en gammel erf hoj som tidigare ägts av några av sveriges ballaste erf förare. betyder de att jag får halva priset och föråkare hela dagen som visar mig spårval:D (ja de är humlan endurance gamla hoj)
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
ja har ju till å me köpt en gammel erf hoj som tidigare ägts av några av sveriges ballaste erf förare. betyder de att jag får halva priset och föråkare hela dagen som visar mig spårval:D (ja de är humlan endurance gamla hoj)

Menar du den gamla svarta 750in? Eller var det du som köpte liljekvists hoj? Spelar ingen roll, klart du har vip-rättigheter oavsett.
 

Marcus

#27
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kullavik
Hoj
Yamaha R6 2020
Ja för bövlen. Res er ur hängmattan o gör nått sköj på semestern :tummenupp
Förutom att ni får uppleva årets bästa bandag kommer ni få möjlighet att få autografer av några av sveriges ballaste räserförare, få unika råd av Skalman i stil med "om ni har kommit hit o bestämt er för att kasta er - kasta er för fan själva då o låt bli o sleta me nån annan ut i gruset" samt ha möjlighet att få fjädringen fullständigt bortskruvad av glada men hemlärda besserwissrar ;)

Anmäld 1/8!
Autograf vill jag ha av dig och spår måste du visa så man vågar sig ner mot 1.45-tider, men fjädringen håller du dig borta från!:D
 

Itssoeasy

Medlem
Gick med
25 Feb 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ZX6R -11
Anmäld! :tummenupp

Detta ska bli hysteriskt roligt! Har haft extrastatiska drömmar om Anderstorp sedan SM:et! Nu ska det bli spännande att se exakt hur långsamt man kan åka banan runt!

/Marcus
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Menar du den gamla svarta 750in? Eller var det du som köpte liljekvists hoj? Spelar ingen roll, klart du har vip-rättigheter oavsett.

hm hette han liljekvist? de gjorde han nog. En gsxr 1000-01a iaf. tror ni körde med den 02-03....

så då får man väl anmäla sig till era körningar...
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
hm hette han liljekvist? de gjorde han nog. En gsxr 1000-01a iaf. tror ni körde med den 02-03....

så då får man väl anmäla sig till era körningar...

Den hojen körde NRT Classic med säsongen -03 och vann ERF-serien. HET använde den som träningshoj under -04 och -05, med jörgen som ägare. -06 körde bara jörgen med den. Den har kapacitet att runda mossen på 1.38, så nu vet du hur fort du ska köra:tummenupp
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Den hojen körde NRT Classic med säsongen -03 och vann ERF-serien. HET använde den som träningshoj under -04 och -05, med jörgen som ägare. -06 körde bara jörgen med den. Den har kapacitet att runda mossen på 1.38, så nu vet du hur fort du ska köra:tummenupp

sedär ja. vi får väl se vad man kan åka för tider. :rolleyes:
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Gaah. Det hade vart skitkul och att 1/9 är en lördag är ju inte negativt. Måste se om jag har råd först dock... :(
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Anmälningarna droppar in till både 1/8 och 1/9. Många gatåkare så här långt. Får hetsa igång rejskollektivet att börja anmäla sig också. Går inte vila sig i form inför ERF-finalen :)
 

RSV-Mike

jumjum
Gick med
3 Jan 2006
Ort
Laholm
Hoj
Aprilia TV4R -11 APRC
Ska bli riktigt roligt den1/8.:tummenupp
Hoppas man kan få lite tips och råd av ni som kan.
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
då var man anmäld å betald till båda dagarna:) hoppas de även kommer mer almänna körningar till anderstorp. helt klart rolig bana.
 

Love

#41 SST600 www.ninjaracing.se
Gick med
18 Aug 2006
Ort
Jäderfors (Sandviken)
Hoj
ZX6R-09 + ZX10-09
Så. Anmäld till 1/9:tummenupp ska bli skoj att få köra på Anderstorp igen, riktigt rolig bana..

Ps. Eftersom jag åker på DonQ:s gamla hoj så förväntar jag mig oxå vissa VIP-fördelar :gnissla
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top