Ny bankörning på Anderstorp!

Anehall

www.gasolinemagazine.se
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
TRX850 -95 Speziale och R1 -98/01 banhoj
Anmäld till 1/8 & 1/9

Det kan inte bli för många bandagar på mossen :)

Blir d inte ens kvällskörningar i juli?
 

SuperSport

Socio# 2126
Gick med
6 Oct 2004
Ort
En Köping
Hoj
Några Duccar 944SS, 916, 999S, Hypermotard 1100, Pantah 600 SL
Instruktörer finns på plats i båda gatgrupperna. Hjälp med spårval är inga problem, bara be om hjälp så får du det:tummenupp
Måste man ha uttagen licens för att köra racegruppen?
Jag gick kursen i våras men har inte löst ut den än eftersom jag inte kommer att tävle i år.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Nu är första bekräftelseomgången utskickad! Saknar uppgifter för en stackare som har gett mej en betalning som är svår att spåra. Vet du med dej att du betalat men inte fått en bekräftelse så PM:a mej så reder vi ut det!:tummenupp
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
fick klartecken om att 1/8 var betald via mail av dig. men inget om att 1/9 är betald. Men jag antar att de dyker upp senare?
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
hur ser de ut med fler bankörningar? kommer de komma mer än dessa 2 arangerade av er?
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
hur ser de ut med fler bankörningar? kommer de komma mer än dessa 2 arangerade av er?

Inte på anderstorp denna säsongen iaf. Dessutom är jag besviken på intresset, klent med anmälningar till dessa 2 körningarna. Får väl se om jag orkar rådda med fler körningar, inte kul om det inte går ihop:näsblod
 

SLAS

WCX: are
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Fixhult
Hoj
R1 -06 och ett bygge
Jag har blåst min motor men om den är klar så kommer jag det garanaterar jag!!

Bästa bandagarna på året!!!

//SLAS

Inte på anderstorp denna säsongen iaf. Dessutom är jag besviken på intresset, klent med anmälningar till dessa 2 körningarna. Får väl se om jag orkar rådda med fler körningar, inte kul om det inte går ihop:näsblod
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Inte på anderstorp denna säsongen iaf. Dessutom är jag besviken på intresset, klent med anmälningar till dessa 2 körningarna. Får väl se om jag orkar rådda med fler körningar, inte kul om det inte går ihop:näsblod

Tråkigt ,,, men hur många behöver man vara för att det skall gå runt då ?
Vad kostar det att hyra en heldag på A-Torp
Vill ju inte att körningarna ska upphöra pga bristande intresse, så många sporthojar som det rullar ute på vägarna så tycker man att det borde bli slutsålt på nolltid ,,, men men ,, det kanske beror en del på bullerkraven som är idag, dom flesta åker ju omkring med ett slipon/helsytem och inte orkar byta till ett tystare när dom skall åka bana ,,, vad vet jag :va
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Inte på anderstorp denna säsongen iaf. Dessutom är jag besviken på intresset, klent med anmälningar till dessa 2 körningarna. Får väl se om jag orkar rådda med fler körningar, inte kul om det inte går ihop:näsblod

jag ska anmäla mig till 1/9 hade gjort det till 1/8 om det inte varit mitt i veckan..
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Inte på anderstorp denna säsongen iaf. Dessutom är jag besviken på intresset, klent med anmälningar till dessa 2 körningarna. Får väl se om jag orkar rådda med fler körningar, inte kul om det inte går ihop:näsblod

fan va kiligt, själv går man bara å hoppas på bra väder....
hoppas mer folk annmäler sig, de felsta banträffar verkar ju bli fulla med en gång och anderstorp e ju en sketaskoj bana... skumt att inte fler anmält sig till heldagar...

en fråga åt en polare, får man köra med TYGJACKA i gatklasserna? gälelr lugna gruppen framförallt.
 
Last edited:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
fan va kiligt, själv går man bara å hoppas på bra väder....
hoppas mer folk annmäler sig, de felsta banträffar verkar ju bli fulla med en gång och anderstorp e ju en sketaskoj bana... skumt att inte fler anmält sig till heldagar...

en fråga åt en polare, får man köra med TYGJACKA i gatklasserna? gälelr lugna gruppen framförallt.

Man får ha tygkläder om dom är gjorda för mc-körning, dvs med skydd i och godkända för att köra på vägen med. Dock endast i gatgrupperna, inte i licensgruppen.
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Är det bara heldagar??? Finns det inga halv eller kvälls åkningar för allmänheten på A-torp längre?

Det va ju så gött att åka och köra en perfekt sommarkväll.........


///Micke
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top