Ny bankörning på Anderstorp!

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
RC8R
Hur ser det ut med tillgång på el för däckvärmare? Brukar va´ra lite si sådär har jag för mig... Är det nån idé att packe ner dom?
 

bfd

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Ort
Bollebygd
Hoj
Yamaha R1 02
Jag har betalt men inte fått någon bekräftelse. Betalade in 500:- den 22:e och det bokfördes den 23:e(Har uppgett mitt namn mm). Får man nåt mail eller är det bara dyka upp?
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Jag har betalt men inte fått någon bekräftelse. Betalade in 500:- den 22:e och det bokfördes den 23:e(Har uppgett mitt namn mm). Får man nåt mail eller är det bara dyka upp?

Bekräftelse dyker upp efter helgen när jag kommer till min egen uppkoppling. Surt att distribuera mail från en mobiluppkoppling, du vet...
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Ja, det finns platser kvar, anmälan stänger ikväll och därefter säljer vi resterande platser på onsdag morgon. Sitter för tillfället och ordnar de sista bekräftelserna och räknar med att vara klar med det om ett par timmar. Har ni betalt men inte fått bekräftelse imorgon bitti kan ni maila så ska jag kolla de betalningar som varit svåra att spåra.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Nu stänger anmälan! Bekräftelser är utskickade till alla som betalat fram tom fredag. Har ni betalat men inte fått bekräftelse så vill jag att ni ringer mej på 070-5926817 så reder vi ut det. Detta gäller endast körningen den 1/8!! De som betalat under helgen ber jag att ta med kvitto till körningen så att vi inte behöver tjafsa om det är betalt eller ej. En sista koll kommer att göras på tisdag kväll, för att om möjligt få med eftersläntrade betalningar. De som anmält sej men ej betalat; Kom ihåg att vara i god tid på plats, de platser som är lediga nu kommer att säljas på plats. För närvarande är det 33 bokade och betalda i lugn grupp, 30 i snabb grupp och 21 i licensgruppen. Nu är det bara vädret vi ska ordna, verkar ju lovande än så länge:yoparty
 

Masen

Ju fortare du kör desto mjukare går det.
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha R1 2003
Nu stänger anmälan! Bekräftelser är utskickade till alla som betalat fram tom fredag. Har ni betalat men inte fått bekräftelse så vill jag att ni ringer mej på 070-5926817 så reder vi ut det. Detta gäller endast körningen den 1/8!! De som betalat under helgen ber jag att ta med kvitto till körningen så att vi inte behöver tjafsa om det är betalt eller ej. En sista koll kommer att göras på tisdag kväll, för att om möjligt få med eftersläntrade betalningar. De som anmält sej men ej betalat; Kom ihåg att vara i god tid på plats, de platser som är lediga nu kommer att säljas på plats. För närvarande är det 33 bokade och betalda i lugn grupp, 30 i snabb grupp och 21 i licensgruppen. Nu är det bara vädret vi ska ordna, verkar ju lovande än så länge:yoparty

Hallå Hallå!
Tänkte vara med på onsdag!
Vilka tider är det som gäller?
Finns det platser kvar i lic gruppen?
Pris?
(Infon står säkert någon stans men hinner inte leta nu, är på jobbet.)
Tack
 
Last edited:

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Hallå Hallå!
Tänkte vara med på onsdag!
Vilka tider är det som gäller?
Finns det platser kvar i lic gruppen?
Pris?
(Infon står säkert någon stans men hinner inte leta nu, är på jobbet.)
Tack


Incheckning å betalning startar kl.07,00 (1000:)
Förarmöte kl 08,45 sen startar körningen kl 09,00.
Det var 21 föranmälda i licensgruppen så platser finns det kvar.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Glöm Ej Att Ta Med Anmälningsnumret Så Att Incheckningen Får Lite Mindre Jobb!
 

nissse

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Ort
ronneby
Hoj
retta
Hur många platser finns det i varje grupp? Är det någon ide att köra upp imorgon,lite jobbigt om man ej får plats?:confused:
 

nissse

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2003
Ort
ronneby
Hoj
retta
Då gör vi så, brukar bli skoj när ni anordnar körning.Håll nu bara tummarna för vädret:tummenupp
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top