freding
en Outsider...
Hur ser det ut med tillgång på el för däckvärmare? Brukar va´ra lite si sådär har jag för mig... Är det nån idé att packe ner dom?
Hur ser det ut med tillgång på el för däckvärmare? Brukar va´ra lite si sådär har jag för mig... Är det nån idé att packe ner dom?
El finns i begränsad omfattning. Kan kolla om det går att ordna för en liten peng
Ja, precis! Men ni har inte talat om ifall ni lyckats än smartass
Jag har betalt men inte fått någon bekräftelse. Betalade in 500:- den 22:e och det bokfördes den 23:e(Har uppgett mitt namn mm). Får man nåt mail eller är det bara dyka upp?
Nu stänger anmälan! Bekräftelser är utskickade till alla som betalat fram tom fredag. Har ni betalat men inte fått bekräftelse så vill jag att ni ringer mej på 070-5926817 så reder vi ut det. Detta gäller endast körningen den 1/8!! De som betalat under helgen ber jag att ta med kvitto till körningen så att vi inte behöver tjafsa om det är betalt eller ej. En sista koll kommer att göras på tisdag kväll, för att om möjligt få med eftersläntrade betalningar. De som anmält sej men ej betalat; Kom ihåg att vara i god tid på plats, de platser som är lediga nu kommer att säljas på plats. För närvarande är det 33 bokade och betalda i lugn grupp, 30 i snabb grupp och 21 i licensgruppen. Nu är det bara vädret vi ska ordna, verkar ju lovande än så länge
Hallå Hallå!
Tänkte vara med på onsdag!
Vilka tider är det som gäller?
Finns det platser kvar i lic gruppen?
Pris?
(Infon står säkert någon stans men hinner inte leta nu, är på jobbet.)
Tack
Incheckning å betalning startar kl.07,00 (1000
Förarmöte kl 08,45 sen startar körningen kl 09,00.
Det var 21 föranmälda i licensgruppen så platser finns det kvar.
Har ni löst nåt med elen än?, så man kan koppla in däckvärmare. Har inget elaggregat...
Hur många platser finns det i varje grupp? Är det någon ide att köra upp imorgon,lite jobbigt om man ej får plats?
Vi får lösa det på plats, men elskåp ska finnas. Dock vill banarrendatorn ha betalt för strömmen, naturligtvis.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|