Ny bankörning på Anderstorp!

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
jag hoppas ni har rätt datum för banåkat 1 Sep 2007 (lördag) för jag kan bara på helger, jag anmäler mig när jag vet att jag har släp/buss att hånka ner med hojjen bakpå :)

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Den gamla valiga frågan dyker upp... If och T-H i oförsäkrat/licensgrupp eller? De två gatgrupperna snabb/skitsnabb eller förs/oförs, hur har ni tänkt? Ingen närmare info om gruppindelningen på er sida.

Ni garanterar väl sol oxå ;-)

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
mer banträffar helt klart. slå slipper man släpa sig ända till gottland för att åka...

dessutom kan de ju vara riktigt pissväder och då är de ju plötlsigt ont om banträffar..

RR_06

Nu får jag nog f-n ta o lära mig svänga?
Gick med
3 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -06 + Banhojkawa
Anmäld till 1/8 och 1/9...:tummenupp

Sydskanes Emse
Nu racersnigel i röd grupp.

Mvh,

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Den gamla valiga frågan dyker upp... If och T-H i oförsäkrat/licensgrupp eller? De två gatgrupperna snabb/skitsnabb eller förs/oförs, hur har ni tänkt? Ingen närmare info om gruppindelningen på er sida.

Ni garanterar väl sol oxå ;-)

Gatgrupperna delas in i snabb och långsam. Försäkringsbolag får man själv välja. Gruppindelningen står i anmälningsformuläret.

Eng

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2006
Hoj
R6 Lego edition
Gatgrupperna delas in i snabb och långsam. Försäkringsbolag får man själv välja. Gruppindelningen står i anmälningsformuläret.

Är det några "instruktörer" eller föråkare i långsamma gruppen?
Varit 1 gång på A-torp (för 1 vecka sedan) och hittade knappt runt banan och kom oftast väldigt fel i spårval...

Problemet kan vara att jag inte kör en "jag har en liten kuk-hoj" och hinner glömma banan under den evighet det tar att ta sig från ena änden på rakan till den andra:D

ps.egentligen är jag bara avundsjuk..

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Varit 1 gång på A-torp (för 1 vecka sedan) och hittade knappt runt banan och kom oftast väldigt fel i spårval...

Problemet kan vara att jag inte kör en "jag har en liten kuk-hoj" och hinner glömma banan under den evighet det tar att ta sig från ena änden på rakan till den andra:D

Instruktörer finns på plats i båda gatgrupperna. Hjälp med spårval är inga problem, bara be om hjälp så får du det:tummenupp

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR

Tvärtemot mig då, rakan är det enda stället som det går riktigt fort på med min maskin :D ,,,, resten e ju lite si å så med :huvet

Ric

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2006
Hoj
-
Anmäld sedan tidigare men väntar på svar när får man en bekräftelse om man kommit med?

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Anmäld sedan tidigare men väntar på svar när får man en bekräftelse om man kommit med?

Jag e anmäld med, fick ett nummer som man skulle ange när man betala in sen har jag inte fått nåt mer heller, men tar med mig en utskrift på att jag pröjsat ifallatt :va

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Bekräftelser kommer i omgångar och jag räknar med att skicka första laddningen på måndag kväll.

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Har ett stort antal betalningar som inte har avsändare. Enklare om man anger sitt anmälningsnummer på inbetalningen. Detta extrajobb medför att jag inte hinner skicka ut bekräftelser idag, men det är på gång. Sitter med några jag måste spåra:näsblod

MC Doktorn

Guest
Funderar på att anmäla mig måste bara kolla att J.B inte har satt käppar i hjulet.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln