Nr:18
Snabbare än Don Queer
Ska vi anordna fler banåkningar? Eller är ni mätta?
Kan du skaka fram en dag till innan 1/8-körningen, dvs nån gång i juli så skulle jag bli überlycklig! Svar ja, alltså.
/Marcus
jag hoppas ni har rätt datum för banåkat 1 Sep 2007 (lördag) för jag kan bara på helger, jag anmäler mig när jag vet att jag har släp/buss att hånka ner med hojjen bakpå
Den gamla valiga frågan dyker upp... If och T-H i oförsäkrat/licensgrupp eller? De två gatgrupperna snabb/skitsnabb eller förs/oförs, hur har ni tänkt? Ingen närmare info om gruppindelningen på er sida.
Ni garanterar väl sol oxå ;-)
Gatgrupperna delas in i snabb och långsam. Försäkringsbolag får man själv välja. Gruppindelningen står i anmälningsformuläret.
Är det några "instruktörer" eller föråkare i långsamma gruppen?
Varit 1 gång på A-torp (för 1 vecka sedan) och hittade knappt runt banan och kom oftast väldigt fel i spårval...
Problemet kan vara att jag inte kör en "jag har en liten kuk-hoj" och hinner glömma banan under den evighet det tar att ta sig från ena änden på rakan till den andra
ps.egentligen är jag bara avundsjuk..
Instruktörer finns på plats i båda gatgrupperna. Hjälp med spårval är inga problem, bara be om hjälp så får du det
Är det några "instruktörer" eller föråkare i långsamma gruppen?
Varit 1 gång på A-torp (för 1 vecka sedan) och hittade knappt runt banan och kom oftast väldigt fel i spårval...
Problemet kan vara att jag inte kör en "jag har en liten kuk-hoj" och hinner glömma banan under den evighet det tar att ta sig från ena änden på rakan till den andra
ps.egentligen är jag bara avundsjuk..
Anmäld sedan tidigare men väntar på svar när får man en bekräftelse om man kommit med?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|