Ny bankörning på Anderstorp!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Är det bara heldagar??? Finns det inga halv eller kvälls åkningar för allmänheten på A-torp längre?

Det va ju så gött att åka och köra en perfekt sommarkväll.........

///Micke
Vet inte om ARC's körningar är öppna för allmänheten, annars finns det väl ingen som arrangerar där?

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Vet inte om ARC's körningar är öppna för allmänheten, annars finns det väl ingen som arrangerar där?

de är synd att de inte är mer anrangerat. jag hade gärna haft minst en bankörning till i augusti och flertalet i septeber..

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Anmäld med en polare 1'a augusti.
1'a september är för långt fram för att veta om jag kan eller inte, men finns tid och pengar blir det även den dagen.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Hej, max 60 deltagare per grupp låter väldigt mycket???

Ja, det låter mycket men det är ingen fara alls. Mer plats på atorp med 60 pers på banan än på t.ex. knudan/falken med 30+

Dessutom lär det inte bli 60 i varje grupp.

nazurro

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Hojlös
Räknar ni med att det kommer finnas el till alla? Sist jag var där fanns det bara skåp till några få lyckliga som var uppe med tuppen :gnissla

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Om det tex finns platser kvar den 1/8 och man har polare som velar lite å vet inte om dom ska följa med eller inte så undrar jag om dom inte kan åka ner lite"vind för våg" å chansa att det finns platser kvar å betala 1000kr på plats å få köra:confused:
Visserligen kanske det e lite fusk å kolla vädret först utan att lägga ett öre i förskott på en garanterad plats, men å andra sidan så borde ju vara bättre för er att få in en 1000 extra istället för platsen blir tom.

Masen

Ju fortare du kör desto mjukare går det.
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Yamaha R1 2003
Är det någon bankörning imorgon fre 19/7?

Är det någon bankörning någonstans imorgon (licens) någon som vet?
Har ni tips på sidor som man hittar bankörning på?
Klubbsidor för Karlskoga och Sviestad känner jag till men fler banor som ex Anderstorp

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Om det tex finns platser kvar den 1/8 och man har polare som velar lite å vet inte om dom ska följa med eller inte så undrar jag om dom inte kan åka ner lite"vind för våg" å chansa att det finns platser kvar å betala 1000kr på plats å få köra:confused:
Visserligen kanske det e lite fusk å kolla vädret först utan att lägga ett öre i förskott på en garanterad plats, men å andra sidan så borde ju vara bättre för er att få in en 1000 extra istället för platsen blir tom.

Klart att du kan anmäla dej på plats, men då har du ingen garanterad plats. Anmälan stänges en vecka innan, då kommer jag att tala om hur många platser som finns till försäljning på plats. Dessa platser är det först till kvarn på....

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Klart att du kan anmäla dej på plats, men då har du ingen garanterad plats. Anmälan stänges en vecka innan, då kommer jag att tala om hur många platser som finns till försäljning på plats. Dessa platser är det först till kvarn på....

Kanon ,,, tack då vet jag :tummenupp

freding

en Outsider...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RC8R
Hur stora grupper har ni valt att ha? Finns möjligheten till ihopslagen gatgrupp efterhand folk droppar av så endast två grupper körs som tidigare ibland?

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Hur stora grupper har ni valt att ha? Finns möjligheten till ihopslagen gatgrupp efterhand folk droppar av så endast två grupper körs som tidigare ibland?

Vi är synnerligen flexibla och ser som vanligt till att alla får köra så mycket som möjligt. Lite beroende på hur många det blir, men efter lunch har det tidigare fungerat att köra med öppen depå. Det löser vi på plats när vi ser hur många som kommer...

Black Francis

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2006
Hoj
Honda RS125R
Hej!
Jag har anmält min bror till detta evenemang. Det är tänkt som en 40års-present. Han kommer låna min hoj (det är ok med försäkringsbolaget). Eftersom han aldrig har kört bana tidigare(dock van mc-förare) undrar jag om ni ändå har tid att möjligen hjälpa honom runt? För jag förmodar att tempot i "långsamma" gruppen är rätt hög ändå!?

Mvh
Stefan

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM