Ny brud har anlänt

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Hoj
honda cbr600rr 2008
Välkommen:yoparty o lycka till... Du vet att efter detta året tror jag det blir 24 års gräns på tung mc om jag inte har helt fel... Men det e nog inga problem o ta kortet om du ligger i:fyllisar

Foccan

Som en schäfer....
Gick med
21 Mar 2011
Hoj
R1
Välkommen och lycka till. Även välkommen in i sporthoj Uppsala @facebook så kan du få mycket direkt och snabb hjälp med det mesta med frågor elelr övningskörning osv :) Ser att det står tärnsjö och då gisdsar jag på tärnsjö norr om östervåla? :) Alltså relativt nära Uppsala iaf :p

Ronja333

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2012
Hoj
-
Välkommen:yoparty o lycka till... Du vet att efter detta året tror jag det blir 24 års gräns på tung mc om jag inte har helt fel... Men det e nog inga problem o ta kortet om du ligger i:fyllisar

Tack så mycket! Ja men precis... fick lagom panik när jag fick höra att dem skulle höja, men kämpar jag så hoppas jag verkligen att jag fixar det :)

Ronja333

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2012
Hoj
-

Tack så mycket! Ja men precis... fick lagom panik när jag fick höra att dem skulle höja, men kämpar jag så hoppas jag verkligen att jag fixar det :)

Ronja333

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2012
Hoj
-
Välkommen och lycka till. Även välkommen in i sporthoj Uppsala @facebook så kan du få mycket direkt och snabb hjälp med det mesta med frågor elelr övningskörning osv :) Ser att det står tärnsjö och då gisdsar jag på tärnsjö norr om östervåla? :) Alltså relativt nära Uppsala iaf :p

tacktack! :) haha ja men precis jag har ca. 6 mil till uppsala!

nissepelle

Strandraggare
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
Suzuki GSXR750 -99, Gasgas 450 FSE -07
Kul, kollade intresset för trådarna i den här forumdelen, antalet svar per tråd ligger på typ 3-10. Förutom när en (till synes) snygg 21 årig tjej dyker upp, då blir det PANG, 84 svar!

Välkommen!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...