Torpalasse
Gudomlig sporthojare
Tack! hahaha det är regel för alla nya tjejer va?
Japp, det och att alla tjejer måste ha en bild på sig själva med putande fiskmun. Men den regeln har du ju redan läst tydligen.
Tack! hahaha det är regel för alla nya tjejer va?
Japp, det och att alla tjejer måste ha en bild på sig själva med putande fiskmun. Men den regeln har du ju redan läst tydligen.
Då kan man lika gärna låsa tråden, hon har sagt hej. punCkt!
Nä, nu ska vi inte vara såna, men jag tycker ändå att pojkarna har uppfört sig ovanligt bra denna gång. De borde få lite credd istället
Detta forum är till för att skriva en presentation av sig själv och för andra medlemmar välkomna denna medlem. Tagit bort ett flertal olämpliga inlägg som endast skrivits pga att det är en tjej. Så hur städat det hålls är upp till mig att bedöma. Vissa verkar inte förstå varför man inte ska skriva olämpligt och det är pga att alla tycker inte det är lika roligt. Därför blir det nolltolerans, iaf i denna del av forumet.
Så ännu en gång, håll er till topic!
haha spelar väl ingen roll vad man har för bild, jag är iallafall inte här för att bedöma andra hur deras läppar ser ut
Nu är jag lite nyfiken av mig. Och ska upp till Norrland nästa vecka. Bor du i Tärnsjö vid Färnebofjärden?
För i så fall ställer jag frågan: Hur är myggläget i år i Tärnsjö? Lite mygg, Normalt, Mycket mygg?
Välkommen välkommen, fixa en hoj och börja gasa
Tack snälla! Imorgon drar jag på intensiv kurs sjukligt nervös!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|