Ny bruuuud

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Okej jag skall hitta en bild så lovar jag att klämma in den. Jag e hemma på en välförtjänad semester. Tre sköna veckor i svea rike. Jag hade glömt hur vackert Sverige verkligen är. Men vafan e det med myggen i år??!
Hur är det med försäkringar här hemma? Är det dyrt? Gissa vad det kostar för en helförsäkring för min baby i Dublin? 25000 för ett år !!!!!!!!!!
 

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Ort
Dubsala - Lower Downtown
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Nursey skrev:
Okej jag skall hitta en bild så lovar jag att klämma in den. Jag e hemma på en välförtjänad semester. Tre sköna veckor i svea rike. Jag hade glömt hur vackert Sverige verkligen är. Men vafan e det med myggen i år??!
Hur är det med försäkringar här hemma? Är det dyrt? Gissa vad det kostar för en helförsäkring för min baby i Dublin? 25000 för ett år !!!!!!!!!!

Såg att du var från Uppsala....me too.
Myggen de har nog fått solsting med tanke på värmeböljan som är nu.....skönt att värmen kommit + att myggen inte är så värst många.

Vet inte hur försäkringen ligger på en Bandit men jag tror nog inte att 25tkr är långt i från sanningen här hemma heller....om inte ännu mer.
 

andman

Va????????
Gick med
9 Jun 2005
Ort
Linköping
Hoj
Street Triple 675
Välkommen till SH, du verkar ju klara dig bra här och du lär inte lida av brist på likasinnade i Sverige längre. :)

Lycka till med hojägandet och hoppas du får återförenas med din bandit snart!!
 

prise

Junkie
Gick med
25 May 2004
Ort
Västerås
Hoj
Gult ljudmonster!
Nursey skrev:
Hej jag är 26 år och jobbar på Irland som sjuksköterska:nurse . Har precis köpt mina drömmars hoj Bandit 600, 2005 modell. Ville bara säga hej och hoppas jag får chatta med massa likeminded people här. Känner inga knuttar i sverige och jag tänkte att jag kunde kanske lära mig ett och annat :Bugar

Min nacke knakar hela tiden kan du vrida den rätt?
 

MC Doktorn

Guest
Nursey skrev:
hej pinky hur vet du om murphys lag, han e ju irlandare

Är du en riktig syrra då kanske du vet hur man vilka adminstrations former det finns för mediciner.
Nämn 5 st och du får godkänt :tummenupp
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top