Nursey
Utan lem
ja jag e riktig syrra, vilka mediciner vill du ha reda på?2ono skrev:Är du en riktig syrra då kanske du vet hur man vilka adminstrations former det finns för mediciner.
Nämn 5 st och du får godkänt
ja jag e riktig syrra, vilka mediciner vill du ha reda på?2ono skrev:Är du en riktig syrra då kanske du vet hur man vilka adminstrations former det finns för mediciner.
Nämn 5 st och du får godkänt
Jag vet att alla på Irland gör det trodde inte att han var ett hushålls namn hemma. Kuuuul. Murphys lag råder i mitt liv...allt som kan gå fel kommer att gå fel...sniff sniff...NoPinky skrev:Alla känner väl till Murphy...
Nursey skrev:Jag gillar ironi, men inte taskig ironi, nej jag är inte blondin
Du sade det själv....skaffa elstartThe Doc skrev:Hey en nurse!
Kan du berätta vad det är som börjat knaka i mitt högerben efter jag börjat få kicka mig trött på min TT?...hähä.
Gör svinont i hälsenan också...
Jo jag vet att elstart vore bra...
Nu fick låten browneyed girl en helt ny mening för mig haha. Har varit där i ca 7 år, sedan gymnasiet. Börjar lacka nu och kanske kommer hem nästa år. Ere nån som vill leka då?Twosaint skrev:Nej du har rätt bruna ögon och blondiner går inte ihop, jao iofs så har dom ett brunt öga.
Murphys lag trodde jag var något som dom flesta kände till ?
Att han var Irländare var iofs något nytt för mig men.
Hur länge har du varit i Irland eg ? Jag vart inte 100% insatt i murphys lag förrän i början på gymnasiet innan var jag relativt ovetande.
Nursey skrev:Börjar lacka nu och kanske kommer hem nästa år. Ere nån som vill leka då?
sett den på mässa och butik, dock har jag inte provkört den så jag kan nog inte säga så mycket om den.Nursey skrev:jo den finns, jag gillade inte den nya 650
Har du sett den? Vad tycker du?
NoPinky skrev:
Nursey skrev:ja jag e riktig syrra, vilka mediciner vill du ha reda på?
Nursey skrev:Hej jag är 26 år och jobbar på Irland som sjuksköterska . Har precis köpt mina drömmars hoj Bandit 600, 2005 modell. Ville bara säga hej och hoppas jag får chatta med massa likeminded people här. Känner inga knuttar i sverige och jag tänkte att jag kunde kanske lära mig ett och annat
Nursey skrev:Hej jag är 26 år och jobbar på Irland som sjuksköterska . Har precis köpt mina drömmars hoj Bandit 600, 2005 modell. Ville bara säga hej och hoppas jag får chatta med massa likeminded people här. Känner inga knuttar i sverige och jag tänkte att jag kunde kanske lära mig ett och annat
Håll hårt i de där... De kan vara bra att ha...2ono skrev:Jag har några burkar nandrolon piller va kan dom va bra för
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|