Anledningen till detta är med stor sannolikhet miljökraven och Honda vill inte utveckla DI till 2-takt utan skiter helt enkelt i den.
Till skillnad från KTM
Anledningen till detta är med stor sannolikhet miljökraven och Honda vill inte utveckla DI till 2-takt utan skiter helt enkelt i den.
Äh bara fila lite någonstans i motorn så har man dem 2 3-4 extra så är man uppe i 42.
Till och med 85:an är ersatt med en 150cc 4-t...
Den var bra.
Nej detta gäller ju crossen alltså cr 125 och cr 250 verkar o ha försvunnit ur deras sortiment och kommer nu enbart ha 250 4-takt och 450 4-takt.
Anledningen till detta är med stor sannolikhet miljökraven och Honda vill inte utveckla DI till 2-takt utan skiter helt enkelt i den.
Ja den glömde jag nämna.Till och med 85:an är ersatt med en 150cc 4-t...
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |